Voorjaar 2024

Het is wel een oplossing voor afdalingen en dat is waar sommige renners ook op doelen. Vroeger reed men daar rustig in in één lijn naar beneden, nu steken sommige ploegen grotere versnellingen zodat ze daar ook weer wat sneller kunnen gaan rijden en anderen onder druk kunnen zetten. Het is vreemd dat je nog altijd kan bijtrappen als je 90km/u naar beneden rijdt.
Begrijpelijk om dit te beperken kwa veiligheid. Maar ook dalen is een kunst waardoor sommige veel tijd goedmaken/winnen en die worden dan natuurlijk benadeeld.
Dan kan je binnenkort overal restricties op leggen, verzet om naar boven te rijden en tijdens de sprint.

Begrijpelijk om dit te beperken kwa veiligheid. Maar ook dalen is een kunst waardoor sommige veel tijd goedmaken/winnen en die worden dan natuurlijk benadeeld.
Dan kan je binnenkort overal restricties op leggen, verzet om naar boven te rijden en tijdens de sprint.
Gaan de goede dalers dan niet juist een voordeel hebben? Slechte dalers moeten juist meer bijtrappen aangezien ze iedere bocht trager nemen dan een goede daler.
Zou wel nog leuk zijn voor MSR, goede dalers zouden dan voordeel hebben.

Gaan de goede dalers dan niet juist een voordeel hebben? Slechte dalers moeten juist meer bijtrappen aangezien ze iedere bocht trager nemen dan een goede daler.
Zou wel nog leuk zijn voor MSR, goede dalers zouden dan voordeel hebben.
Goede dalers gaan meestal ook sneller en dus harder/vaker bijtrappen dus daar hebben ze een verlies. Kwa techniek gaan ze inderdaad een voordeel hebben, maar tegen laat ons zeggen 60km/u dalen kan iedereen en lijkt me dit voordeel veel kleiner.

Ik kan dit filmpje niet bekijken zonder HYPED te zijn
'This man is the future of cycling' Profetische woorden in 2019, dit was de eerste grote overwinnig op de weg van Matje
Sja, er zijn in eigen land renners die hun palmares een stuk veelzijdiger zijn dan VDP. Dat is pas hyped. En nog correct ook volgens de ware feiten.

Nieuwe beelden vh petjesincident tijdens PR laten duidelijk zien dat het doelbewust gegooid is.
Ik hoop dat er dan ook een serieuze geldboete aan vast gaat hangen.

Nieuwe beelden vh petjesincident tijdens PR laten duidelijk zien dat het doelbewust gegooid is.
Ik hoop dat er dan ook een serieuze geldboete aan vast gaat hangen.

Ik had ‘gehoopt’ dat de pet misschien op ongelukkige wijze uit de vrouw haar hand glipte maar deze hoek impliceert toch echt een doordachte actie. Zielig en levensgevaarlijk, nu is het goed afgelopen maar voor het zelfde geld valt MVDP en breekt hij z’n nek.

Ik had ‘gehoopt’ dat de pet misschien op ongelukkige wijze uit de vrouw haar hand glipte maar deze hoek impliceert toch echt een doordachte actie. Zielig en levensgevaarlijk, nu is het goed afgelopen maar voor het zelfde geld valt MVDP en breekt hij z’n nek.

Maar als je hebt een aperitiefje hebt gedaan , kan dat wel eens gebeuren volgens mevr.

Genoeg drinken is blijkbaar een gerechtvaardigd excuus voor dergelijk gedrag :wallbash:

Niet moeilijk.. Van Aert, Evenepoel.

Remco is allesbehalve veelzijdiger.
Als het gaat over winnen op zo een tot de verbeelding sprekende manier dan geef ik u gelijk, Remco heeft daar ook een handje naar

Wout is in mijn ogen net zo veelzijdig, alleen heeft MVDP een rijkelijker palmares met de zaken waar hij echt in uitblinkt.
En is het bij Wout buiten de Mont Ventoux niet echt met kippenvel.

De beelden van de Amstel 2019 waar het over ging hier, sorry maar dat is iets wat je maar zelden ziet.

2024 en er wordt nog steeds kak aan die Ventoux-rit gehangen.

Evenepoel is een pak cooler dan Van Aert maar die is niet half zo veelzijdig als MVDP of Van Aert.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan