Voorjaar 2024

Op een race in Portugal na, heeft Foss tweemaal top-tien gereden in een niet-TT tijdens zijn profcarrière.
Derde keer top-tien, goede keer om prijs te pakken.
De renaissance is begonnen voor de Toekomstwinnaar van weleer.
Pogacar heeft een concurrent beet volgende maand.

Op een race in Portugal na, heeft Foss tweemaal top-tien gereden in een niet-TT tijdens zijn profcarrière.
Derde keer top-tien, goede keer om prijs te pakken.
De renaissance is begonnen voor de Toekomstwinnaar van weleer.
Pogacar heeft een concurrent beet volgende maand.
Het zal wel zijn, Pogacar kan maar beter met pensioen gaan nu Lutsenko en Ulissi het record van Pogi op de Prato Di Tivo hebben verbeterd.

Ik vind de Waalse Pijl dan wel een flutkoers, ik ben toch stiekem benieuwd naar de finale op de Muur van Hoei. Ik ben eerlijk gezegd misschien wel meest van al benieuwd naar Hirschi om te zien of zondag een fluke was of dat we misschien toch weer opnieuw stilaan de Hirschi van 2020 zien bovendrijven. :unsure:

Eigenlijk is het bijna zonde dat Pogacar zondag weer terug in competitie komt voor L-B-L. De Amstel was één van de leukste wedstrijden tot dusver dit jaar. Ik had gerust willen tekenen voor een geanimeerde L-B-L maar ik vrees dat het een kopie wordt van vorig jaar: één langgerekte geeuw.

WVA leest hier ook mee en gaat voor nog meer veelzijdigheid!

21a9e5d0-fca5-11ee-8fc9-02b7b76bf47f.jpg

Het is nu of nooit voor een aanval tot de finish voor de muy van huy.
Blij dat ik binnen zit :)
Inderdaad. Zware omstandigheden vandaag. Straks komt er zeker een mogelijkheid om met een groepje voorop te geraken richting de finish.
Er gaan een aantal lijken aankomen boven op de Muur (en de meesten gaan gewoon niet aankomen).

De beren gaan hier een grotere kans krijgen dan de smalle klimmertjes. Dit gaat een speciale finale worden.

Oei, er schiet nu al bijna niemand meer over...

Skjelmose, Pidcock, Teuns, Vansevenant, ... allemaal al weg?

Das nu al de 2de keer dat ze José en Karl niet doorhebben dat Healy aan het trainen is voor Zondag :oi22: .
- Zondag was het knechten voor Van den bergh
- Vandaag knechten voor Carapaz

LBL startlijst gaat ook nog stukken zwakker worden want hier gaan er velen ziek worden.

Wat een gekke koers, maar het was voorspeld.

Wat :o ik dacht het is de Waalse Pijl de moeite niet om vroeg in te schakelen zie ik nog maar een klein peloton over.

Eerste keer in 20 jaar of zo geen massasprint op de Muur?

Ze gaan toch niet meer té lang moeten wachten want SKA zomaar 2 minuten geven lijkt mij een verschrikkelijk slecht idee.

Ze zitten gewoon allemaal te wachten tot een ander het gaat oplossen. :unsure:

Terug
Bovenaan