Voorjaar 2024

SK Andersen heeft een kans als die niet stilvalt en er geen groepje dat samenwerkt nu wegrijdt...

UNO X die zitten daar met 6 maar willen niets doen. Ook maar vreemd.

Willliams niet slim hé... waarom zou je daar al laten zien dat je zo goed bent om dan evengoed te moeten wachten?

Tenzij er daar een paar met hun verstand omhoog reden en dachten "laat die maar doen, ik spaar mijn cartouche voor straks" zitten die andere 4 nu toch allemaal te denken: "als ik met die Williams naar de muur rij hang ik er ook aan"...

Wie is nu de slimste geweest. Zijn de sterksten van daarnet ook straks weer de sterksten op de Muur of heeft er eentje het leep gespeeld en "rustig" de Muur opgereden de vorige keer om nu toe te slaan?

Wie is nu de slimste geweest. Zijn de sterksten van daarnet ook straks weer de sterksten op de Muur of heeft er eentje het leep gespeeld en "rustig" de Muur opgereden de vorige keer om nu toe te slaan?

Ik verwacht dat er nog wel iemand van die jongens de sterksten zal zijn, maar voor de jongens die daarnet net niet mee konden is dit wel ideaal natuurlijk.

Stiekem hoop ik toch nog op Benoot. Maar Van Gils is mogelijk toch de beste kans voor de Belgen (als hij toch niet té veel met zijn krachten gewoekerd heeft)

Ik verwacht dat er nog wel iemand van die jongens de sterksten zal zijn, maar voor de jongens die daarnet net niet mee konden is dit wel ideaal natuurlijk.
Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat de winnaar niet bij die 5 zat daarnet, het kan, maar unlikely.
Alles vanaf Van Wilder en verder dat was gewoon van niet beter kunnen. Als ze daar met 5 wegrijden moet je niet rekenen maar mee zijn, zeker omdat het geen peloton meer was maar een beperkte groep.

Benoot moet toch nog altijd vertrouwen hebben als ge ziet dat zijn ploeg echt wel wilt controleren.
Van Gils tja, lijkt nog altijd iets te hebben, maar die kon daarnet al helemaal niet mee met Williams, die ziet er echt super uit. Rare vogel, als die zijn dag is, is die opeens wereldtop.

Dezelfde mannen als daarstraks dus die boven eindigen. UNO-X eerste 6e man zeker.

Van Gils was nog bezig met een handschoen uit te doen op 350m.

Mag elke keer zo regenen, superteams verliezen hun krachten dan blijkbaar :biglaugh:
Die top 10 is echt hilarisch eigenlijk.

Ben benieuwd hoeveel van die gasten hier verstek gaan moeten laten gaan voor LBL door ziekte.

Die mannen van Arkea 2e in RVV en nu 2e in Waalse Pijl. Vorig jaar 0 keer top 10 in de WT ofzo :biglaugh:
DSM zal ondertussen toch stress krijgen want Arkea komt heel dicht op de ranking voor de WT licenties na volgend jaar.

Serieuze anticlimax voor de koers zeg 😅

Voor wie de koers een beetje volgt toch geen super onbekende vogel ?
Het is niet omdat sporza die kerel niet kent dat hij niet goed is :D

Stond bvb. toch ook gewoon bij de top 10 favorieten (bij de bookies) ? (waarvan er 7 voor hem moesten afhaken door de koude)

Terug
Bovenaan