{BK}Black Devil
Well-known member
Vanaf wanneer begint hij aan de solo ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet ook nog kunnen wegblijven natuurlijk. Als er daar weer een peleton zit van +30 renners achter je aan zit met wat sprinters moet je ook kunnen wegblijven. Als hij merkt dat dit toch niet lukt, zie ik hem nog de kaart Philipsen trekkenAls hij op de Muur niet weggeraakt geraakt hij nergens weg.
je moet ook nog kunnen wegblijven natuurlijk. Als er daar weer een peleton zit van +30 renners achter je aan zit met wat sprinters moet je ook kunnen wegblijven. Als hij merkt dat dit toch niet lukt, zie ik hem nog de kaart Philipsen trekken
De meeste renners die normaal overblijven zijn geen "helpers" dus zal er zoals gewoonlijk geen organisatie zijn, het is nog maar weinig gebeurd dat ze een renner zoals VDP terug inhalen.je moet ook nog kunnen wegblijven natuurlijk. Als er daar weer een peleton zit van +30 renners achter je aan zit met wat sprinters moet je ook kunnen wegblijven. Als hij merkt dat dit toch niet lukt, zie ik hem nog de kaart Philipsen trekken
Als het zoals de voorbije jaren is waar het altijd kantje boordje net wel/net niet massasprint geweest is dan zijn er toch een aantal ploegen die in principe altijd zouden moeten rijden: Quick-Step en Visma op kop met Magnier & Brennan. Uno-X voor Waerenskjold, Lotto voor De Lie (ik weet niet hoe goed die is atmDe meeste renners die normaal overblijven zijn geen "helpers" dus zal er zoals gewoonlijk geen organisatie zijn, het is nog maar weinig gebeurd dat ze een renner zoals VDP terug inhalen.
). Enfin, er zijn wel wat redenen om toch te rijden. Tenzij de koers zo hard wordt gemaakt dat alles uit elkaar geslagen is tegen dan... de kans is wel een stuk groter met van der Poel aan de start.VDP is natuulijk ook nog niet op zijn top en er zullen ploegen genoeg zijn zoals @Reverz meegeeft. We zullen zien, ik hoop vooral op een mooie koersDe meeste renners die normaal overblijven zijn geen "helpers" dus zal er zoals gewoonlijk geen organisatie zijn, het is nog maar weinig gebeurd dat ze een renner zoals VDP terug inhalen.

De Lie zal al geen goesting meer hebben nu VDP aanwezig isAls het zoals de voorbije jaren is waar het altijd kantje boordje net wel/net niet massasprint geweest is dan zijn er toch een aantal ploegen die in principe altijd zouden moeten rijden: Quick-Step en Visma op kop met Magnier & Brennan. Uno-X voor Waerenskjold, Lotto voor De Lie (ik weet niet hoe goed die is atm). Enfin, er zijn wel wat redenen om toch te rijden. Tenzij de koers zo hard wordt gemaakt dat alles uit elkaar geslagen is tegen dan... de kans is wel een stuk groter met van der Poel aan de start.

De Lie heeft van der Poel vorig jaar toch afgetroefd in de Renewi Tour... het leek lang tussen hangen en wurgen in die laatste rit maar alles is dus mogelijk.De Lie zal al geen goesting meer hebben nu VDP aanwezig is![]()

Toch hoog tijd dat die eens andere oorden opzoekt, kan wonderen doen.
Zaterdag Mathieu en zondag Jasper wed ik.