Voorjaar 2026

Bahrein was toch voldoende aan het storen? Die zaten daar kilometers in 2e en 3e positie van het peleton. Waren ook Vermeersch aan het wegdrummen toen hij op kop wou rijden.
Idd Bahrein stoorde echt wel veel. En die fase met Vermeersch, hij is het wel die de renner van Bahrein wegduwt. Hij wou langs de kant opschuiven waar er eigenlijk zo goed als geen doorgang was, die renner van Bahrein deed imo niet veel verkeerd door daar de blijven zitten in 2de plaats

Idd Bahrein stoorde echt wel veel. En die fase met Vermeersch, hij is het wel die de renner van Bahrein wegduwt. Hij wou langs de kant opschuiven waar er eigenlijk zo goed als geen doorgang was, die renner van Bahrein deed imo niet veel verkeerd door daar de blijven zitten in 2de plaats
Karl reageerde maar lauwtjes toen dat gebeurde. Nam het helemaal op voor z'n maatje.

Ik begrijp Vermeersch ergens wel. Die mannen zitten daar "zogezegd in de weg" terwijl er anderen vol op kop van het peloton willen rijden om de kloof met Segaert te dichten. Je zou voor minder ambetant worden.

Segaert toch weer op kop 2de dag op rij

Een koers da hem natuurlijk perfect ligt. Was hier vorig jaar imo ook al de beste in koers, ma geraakte toen weg met een grotere groep en sprinten kan die niet. Gaat nu ook wel verliezen vrees ik.

EDIT: deze situatie is wel beter voor hem. Laat Hagenes zich precies kapot rijden.

Laatst bewerkt:
Rijden elkaar kapot zo kan die groep er achter wel terugkomen. (Veel Alpecins nog.)

Wel zelden gezien 2 renners die zo lang zo kort achter elkaar rijden.

Manmanman 2 dagen na elkaar, dat maakt het echt nog mooier, wat een visitekaartje :crazy:
(toch nog iets anders dan een tijdrit in de "weetikveelwie" Tour)

Koers kan toch zo mooi zijn :love:

(toch nog iets anders dan een tijdrit in de "weetikveelwie" Tour)

Is dat? Da's nog altijd WT hé, werd ook 2e in eindklassement daar. Deelnemersveld daar toch nog van een ander niveau dan hier hé.
De manier waarop is natuurlijk spectaculairder, maar ook omdat Hagenes hier een heel domme fout maakt.

Misschien niet qua deelnemerslijst, maar ik vind dat echt zo’n flutkoers :S ugh

Ik ga akkoord dat dit veel mooier is hé (de manier waarop tegenover gewoon een TT), maar de BingoBongo Tour is ondanks da gij er niets van moet hebben, nog altijd een grotere koers natuurlijk.

Die Ashlynn Barry vandaag trouwens echt getoond waarom hij al jaren bekend staat als een supertalent. Abnormaal sterk. Die eindigt na een hele dag in de vlucht en ontzettend veel werk in het peloton nog gewoon 18e... Als 18 jarige

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan