Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder valpartij favoriet imo. Ik denk dat die weer heel het jaar zal domineren.Nu nog P-R!
Begrijp niet dat niemand demareerde in het begin van de cipressaWe kunnen stoppen met koers kijken de winnaar is bekend , op 30km van de meet zo vallen en dan nog iedereen aan frieten rijden, gelukkig was pidcock op de afspraak
en dan eindig je ergens in het peleton als 15de ofzo. Pidcock zet zichzelf vast door langs rechts te beginnen sprinten waardoor hij op een bepaald moment moest inhouden om er terug langs links naast Pogacar te komen, als ie meteen aan de goeie kant begint dan wint Pidcock volgens mij gewoonVerdikke wat ook weer dwaas om met Pogacar mee te rijden. Laat hem alles doen
Zelfmoord voor de gewone stervelingen… aanvallen op de cipressa is nog nooit succesvol geweest buiten Pog… ofwel komt Pogacar je oprapen ofwel het peleton/groepje.Begrijp niet dat niemand demareerde in het begin van de cipressa
Inderdaad, serieuze fail. Iemand sprak hem snel in z'n oor dat het Sainz was denk ik.Leclerc is er ook volgens Jantje
Ik zal er niet ver naast zitten. Gaat gewoon VDP murw rijden overalAfgaande op Pogi zijn programma, gokje:
MSR: Win (wordt absoluut de moeilijkste dat wel)
RvV: Win
PR: Win
LBL: Win
Romandië: Win (of ploegmaatlaten winnen)
Zwitserland: Win (of ploegmaat laten winnen)
TdF: Win
En Ayuso wint PN, niet Vingego.
Net nog eens het beeld gezien van de val van Pogacar en volgens mij gaan Van Aert daar ook onderuit (iemand van Visma zonder gele helm)

idd, maar nu pas de 1ste keer dat ik dat op dat beeld gezien hebDat was toch al lang duidelijk?![]()

Bwa die vinger en het interview zeggen toch ook al iets. Roubaix wordt voor VDP. Ronde wordt een ander verhaal met zo een Tadej.Ik zal er niet ver naast zitten. Gaat gewoon VDP murw rijden overal