{BK}Black Devil
Well-known member
Ik denk dat dat zeker tot de mogelijkheden valt.Volgend doel zou moeten zijn om alle monumenten te winnen in 1 seizoen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat zeker tot de mogelijkheden valt.Volgend doel zou moeten zijn om alle monumenten te winnen in 1 seizoen.

Ik vind dat hij altijd de ronde moet rijden in die vorm. Dat hij Roubaix overslaat begrijp ik. Maar ik denk toch dat hij samen met Pogacar en VDP de grootste kanshebber zou zijn mocht hij aan de start komen. Ik vind het een rare keuze. Zoveel kansen om een monument te winnen in zijn carrière zal hij niet hebben.Pidcock rijd de Ronde niet die zet zoals gewoonlijk alles op de Ardennen.
Ik vind dat hij altijd de ronde moet rijden in die vorm. Dat hij Roubaix overslaat begrijp ik. Maar ik denk toch dat hij samen met Pogacar en VDP de grootste kanshebber zou zijn mocht hij aan de start komen. Ik vind het een rare keuze. Zoveel kansen om een monument te winnen in zijn carrière zal hij niet hebben.
Pidcock en kasseien zijn geen match is al meermaals gebleken…Ik vind dat hij altijd de ronde moet rijden in die vorm. Dat hij Roubaix overslaat begrijp ik. Maar ik denk toch dat hij samen met Pogacar en VDP de grootste kanshebber zou zijn mocht hij aan de start komen. Ik vind het een rare keuze. Zoveel kansen om een monument te winnen in zijn carrière zal hij niet hebben.
Pidcock is totaal geen kasseirijder. Volop gaan voor de heuvelklassiekers die erna komen.Ik vind dat hij altijd de ronde moet rijden in die vorm. Dat hij Roubaix overslaat begrijp ik. Maar ik denk toch dat hij samen met Pogacar en VDP de grootste kanshebber zou zijn mocht hij aan de start komen. Ik vind het een rare keuze. Zoveel kansen om een monument te winnen in zijn carrière zal hij niet hebben.
Pogi kuist gewoon alles op dit voorjaar ook Roubaix. GOATBwa die vinger en het interview zeggen toch ook al iets. Roubaix wordt voor VDP. Ronde wordt een ander verhaal met zo een Tadej.

Concurrentie wel niet superhoog in parijs nice, evenepoel zou moeten meekunnen imo.Hij wint PN wat normaal een seconden spel is met minuten. Dat was niet meer gezien daar sinds den tijd van Roger. Wat moet hij nog meer doen om indrukwekkend over te komen?
Vingegaard is in Catalonie gewoon torenhoog favoriet.
Hij wint PN wat normaal een seconden spel is met minuten. Dat was niet meer gezien daar sinds den tijd van Roger. Wat moet hij nog meer doen om indrukwekkend over te komen?
Vingegaard is in Catalonie gewoon torenhoog favoriet.
Pogacar is daar toch net kei hard mee bezig?Mooie koers.
Ik denk dat Pogacar nu toch eens werk zal moeten maken van P-R, anders gaat dat een leegte worden op zijn palmares en zal het bekend worden als de "koers die hij niet kon winnen".