Voorjaar 2026

Ik hoop dat Wout toch nog aansluit. Er staan nog maar 4 koersen op zijn programma dit voorjaar (G-W, DDV, RVV en P-R).

Misschien moet hij gewoon nog proberen meepakken wat hij kan meepakken. Hij zal ongetwijfeld een strak (training)schema hebben, maar E3 is toch een mooie kans op een podiumplek. De kans dat hij in één van die overige 4 koersen nog eens pech heeft, is immers ook niet ondenkbaar.

Ik hoop dat Wout toch nog aansluit. Er staan nog maar 4 koersen op zijn programma dit voorjaar (G-W, DDV, RVV en P-R).

Misschien moet hij gewoon nog proberen meepakken wat hij kan meepakken. Hij zal ongetwijfeld een strak (training)schema hebben, maar E3 is toch een mooie kans op een podiumplek. De kans dat hij in één van die overige 4 koersen nog eens pech heeft, is immers ook niet ondenkbaar.
Er is kans op regen vrijdag wat de kans op pech dan weer vergroot...

Wout dan toch definitief bevestigd dat hij E3 niet zal rijden. Hij kiest voor de extra trainingen. Toch jammer.

Ik zie toch gewoon droog weer en een zonnetje. Ook voor zondag droog en jammer genoeg amper wind (kan uiteraard nog wijzigen)

Voor zondag zie ik nu toch wel relatief veel wind. In de moeren vanaf 12u (net op tijd) naar de 30km/u en zijwind. Het zal daar scheuren als het echt zo gaat zijn. Maar deze week lijkt quasi onmogelijk te voorspellen, het verandert elke dag.

Vrijdag lijkt wel de enige degelijke dag van de week te worden.

Maja, ze passeren er 1 keer, quasi in't begin van de wedstrijd. Dat gaat niks geven denk ik.

Vorig jaar lag het in 5 stukken en kwam het terug tot max. 60 renners... Al genoeg voorbeelden in het verleden dat die moeren wel degelijk belangrijk waren. Ok, die passage ligt 10km verder van de finish dit jaar, maar dat gaat het verschil niet maken.

En het is niet alleen in De Moeren dat de wind zal waaien he.

Serieus robbertje tussen die cofidis en quickstepper in de laatste kilometer, rechts achteraan het groepje.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan