Voorjaar 2026

Ik vind, zeker in deze koers en deelnemersveld, nu ook wel dat Visma en eigenlijk Wout toch wel eens moet winnen vandaag :tongue:

Als het waar is, zie ik het hem wel winnen. Heeft duidelijk ook gewerkt aan zijn sprint, dus moet enkel de groten volgen en dan afmaken :)

Ja, toch een bijzondere beslissing. Zeker zonder een andere Vlaamse voorjaarsklassieker mee te rijden.

Ik ben benieuwd met al dat draaien, keren, wringen, hellingen met lastige kasseien, ...

Z'n conculega's waren in ieder geval niet verrast...

Ik heb geen idee wat te verwachten om eerlijk te zijn. Op power en conditie zie ik het wel goed komen maar kasseien, positioneren, wringen...

Maar antwoord eens op de vraag... Waar heeft WVA jou pijn gedaan? :S
Ach, laat hem doen. De enige die hij belachelijk maakt is zichzelf. Ik heb nog nooit zoveel medelijden gehad met iemand als met hem, wat een hoge bloeddruk moet die kerel niet hebben als hij een geel kleurtje ziet.

Ik vermoed dat die er ergens op een tussenstuk (als ik moet gokken, tussen Eikenberg en Molenberg) , vrij vroeg in de koers, een serieuze snok zal aan geven samen met zijn team, om zo met een kleinere groep richting de laatste 100km te gaan en geen last te hebben van het gedrang. Om een kans te maken moet hij zien dat het sterk uitgedund is voor de Molenberg, dat lijkt mij het kritieke punt voor Remco...

Z'n conculega's waren in ieder geval niet verrast...

Ik heb geen idee wat te verwachten om eerlijk te zijn. Op power en conditie zie ik het wel goed komen maar kasseien, positioneren, wringen...

Als die meedoet is dat om aan de muur te vertrekken met de toppers en voorop te blijven. Dan is dat draaien en wringen minder een probleem.

Edit: wat iceman zegt dus

Ik had hier geopperd dat hij eens zou moeten meedoen.
Dus vind ik het wel supersjiek.

enigste waar hij voor moet opletten is positionering (maar in principe heeft hij de ploeg om hem van voor te zetten, maar hij moet natuurlijk nog altijd volgen) en niet in putjes rijden. Dan zal het wel deftige uitslag / koers zijn.

Maar ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat hij zou rijden zonder eens een voorbereidingswedstrijd zoals E3 of OHN

Is dat ook gewoon geen post van vandaag? Nog een extra bericht op 1 april heeft toch geen enkele toegevoegde waarde? :unsure:

Vanuit marketing standpunt wel geniale move. Geeft niet alleen buzz op het moment van de aankondiging zelf maar als ze het de volgende dagen slim spelen en er niks meer expliciet over zeggen kunnen we nog tot zondag speculeren of het wel degelijk echt is of niet. Well played Remco & Bora :tongue:

Is dat ook gewoon geen post van vandaag? Nog een extra bericht op 1 april heeft toch geen enkele toegevoegde waarde? :unsure:

Vanuit marketing standpunt wel geniale move. Geeft niet alleen buzz op het moment van de aankondiging zelf maar als ze het de volgende dagen slim spelen en er niks meer expliciet over zeggen kunnen we nog tot zondag speculeren of het wel degelijk echt is of niet. Well played Remco & Bora :tongue:

Hij staat vandaag zogezegd op de startlijst.....maar zou pas morgen, na de verkenning
beoordelen of hij Catalonië verteerd heeft en afhankelijk daarvan zou hij pas beslissen.

Ook is er een vermelding dat hij, ondanks op de startlijst te staan, hier nog
tot zondag kan afgehaald worden.

Teveel contradicties om geloofwaardig te zijn, daarmee trap ik er nog niet in.

Ja dat wel maar 't zou wel extreem lame zijn mochten ze nu afkomen "grapje, 1 april".

Misschien komt hij gewoon knechten voor Vermeersch, die is ook in goeie doen? :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan