Voorjaar 2026

Hij zet ganna af aan de laatste km en lost dan. Oh wacht..
Dus iedereen die niet wint heeft dus een slechte tactiek gehad? Feit dat hij uit het wiel gereden wordt van één van de zotste tijdrijders van deze generatie maakt zijn koerstactiek niet minder logisch.

Roubaix echt met rood aanstippen Wout, dat wordt je WK dit jaar !!!
Geldt ook voor Ganna. Die wordt daar ook gevaarlijk.

Zuur voor VA maar geeft hoop voor de komende weken.

Ganna heeft dit ook zeker niet gestolen, heeft groot aandeel in vermijden van VA en VDP en Segaert die voorop blijven zondag. En nu ondanks 2x lekke banden op cruciale momenten een dijk van een koers, constant van voor in peloton en dan eigenlijk gewoon er van wegrijden. Dat kan je niet als je niet super bent.

2 beste in koers 1 en 2 vandaag, zonder twijfel.

De neutrale kijker wel weer de winnaar want ook dit was opnieuw enorm spannend. Reclame voor de koers.

Vandaag vond ik het totaal niet Poulidor-achtig maar ja over enkele jaren ziet iedereen staan: 2des en de rest vergeet men. :frown:
Tcho ja, dit gaat toch vooral vandaag en misschien de komende week nog wat pieken, op die manier verliezen is niet leuk, maar over enkele jaren is dit winst of niet toch ook maar een voetnoot. Het is nu ook niet alsof Dwars door Vlaanderen veel meer zou zijn dan filler op het palmares dat Van Aert heeft samen gekoerst.

Dus iedereen die niet wint heeft dus een slechte tactiek gehad? Feit dat hij uit het wiel gereden wordt van één van de zotste tijdrijders van deze generatie maakt zijn koerstactiek niet minder logisch.

Hier moet hij Ganna het gat laten dichtrijden (als beste tijdrijder en rapper aan de meet) en gokken. Vorige week moest hij, als sterkste, zelf het gat hebben gedicht.
Dus koerstactisch 2 fouten gemaakt.

Ben echt benieuwd wat Pogi daar gaat doen.

In ieder geval alle toppers in vorm voor nog 2 zalige koersen !

Vrees er voor, gaat alles oprollen denk ik komende 2 weken.

In ieder geval absurde stacked startlijst voor komende 2 monumenten, zoveel mannen die echt in heel goede form zijn :crazy::eek:
Ronde moet toch 1 van sterkst bezette startlijsten zijn van misschien de laatste 30-40 jaar ofzo of overdrijf ik nu ?

Tcho ja, dit gaat toch vooral vandaag en misschien de komende week nog wat pieken, op die manier verliezen is niet leuk, maar over enkele jaren is dit winst of niet toch ook maar een voetnoot. Het is nu ook niet alsof Dwars door Vlaanderen veel meer zou zijn dan filler op het palmares dat Van Aert heeft samen gekoerst.
Ja je zag dit ook aan VA: Jammer, maar dit is nog geen RVV.

Als dit identiek scenario ook zou gebeuren in de RVV (of Roubaix) dan zit VA volgens mij wel in zak en as. Nu is het 'get over this and move on'.

Hier moet hij Ganna het gat laten dichtrijden (als beste tijdrijder en rapper aan de meet) en gokken. Vorige week moest hij, als sterkste, zelf het gat hebben gedicht.
En wie zegt dat Ganna het dan wel dichtrijdt? Gegokt en verloren voor Vermeersch. En vorige week was ie mssn de sterkste maar niet de snelste (zoals je kon zien in de sprint) dus als ie het gat dichtrijdt dan verliest ie zeker in de sprint en dan zal het zijn van tactisch fout gemaakt door zich niet te sparen.

Als hij niet mee rijdt met Ganna dan rijden ze het gat hoogstwaarschijnlijk net niet dicht gezien hoe nipt het nu was en heeft hij zeker niets, nu had hij nog een kans, niet de beste kans maar beter dan geen kans. Sowieso dat er dan OOK commentaar op had gekomen.

Ja je zag dit ook aan VA: Jammer, maar dit is nog geen RVV.

Als dit identiek scenario ook zou gebeuren in de RVV (of Roubaix) dan zit VA volgens mij wel in zak en as. Nu is het 'get over this and move on'.
Toch wel heel kort door de bocht. VA zelf noemde DVV een groot doel.

Toch wel heel kort door de bocht. VA zelf noemde DVV een groot doel.
Ik heb zijn interview beluisterd. Het is kort door de bocht ja maar het gaat er om of VA het verlies kan 'plaatsen'.
Nu ja het heeft ook geen zin VA zijnde te liggen bleiten hé. Het belangrijkste werk komt er snel aan.

En nu nog allemaal 10 dagen gezond blijven aub. Gaan echt speciaal koersen worden denk ik. Dat ze achteraan blijven rijden maakt het er alleen maar interessanter op.

Als hij niet mee rijdt met Ganna dan rijden ze het gat hoogstwaarschijnlijk net niet dicht gezien hoe nipt het nu was en heeft hij zeker niets, nu had hij nog een kans, niet de beste kans maar beter dan geen kans. Sowieso dat er dan OOK commentaar op had gekomen.
Bent u ploegleider bij uae?

Average rob en neuville hun filmpje zou al opgenomen zijn in december. Stiekem hoofddoel dit voorjaar?
Mss de reden dat hij zo explosief is en sterk sprint en minder is op de lange klimmen?

En nu nog allemaal 10 dagen gezond blijven aub. Gaan echt speciaal koersen worden denk ik. Dat ze achteraan blijven rijden maakt het er alleen maar interessanter op.
Ja wat we niet wensen is
VA die moet lossen door een lekke band.
Of Pogacar die zijn voet breekt
Of VDP die de griep krijgt.
Of Gana met ...

We willen straks echt koers!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan