Voorjaar 2026

Ja wat we niet wensen is
VA die moet lossen door een lekke band.
Of Pogacar die zijn voet breekt
Of VDP die de griep krijgt.
Of Gana met ...

We willen straks echt koers!
Ik wens niemand pech toe maar als er toch pech mee gemoeid is dan voor 1 keer geen Van Aert aub 🤞

Helaas vrees ik dat er zondag toch weinig aan Pogacar zal te doen zijn. Laten we hopen dat het tenminste een interessante koers wordt met al die kleppers.

Ik verwacht zondag ook een Pogacar die sterker is dan de rest maar hoop op een scenario waar VDP, Van Aert en Evenepoel aan elkaar gewaagd zijn en het nog spannend kunnen maken door samen te werken.

Toch nog niet het voorjaar van DQS.

Rex, die wel goed op dreef was, dan uitgevallen vorig weekend.
Van Baarle nog niet echt gezien.
Stuyven dan ziek bij het openingsweekend en daarna nog niet veel verder gekomen dan een verre ereplaats.
Magnier ook al wat pech gekend, maar vandaag in de sprint er ook niet aan te pas kwam.

Had er toch iets meer van verwacht (voor mijn wielermanager :unsure: )

Toch nog niet het voorjaar van DQS.

Van Baarle nog niet echt gezien.
Terwijl die in de koersen ervoor wel een sterke indruk naliet of is die ziek geweest ondertussen?

Wel hoopgevend hoor deze WVA :love: .
Zat veel snee op.Ik kan al niet wachten tot zondag en Roubaix.

Average rob en neuville hun filmpje zou al opgenomen zijn in december. Stiekem hoofddoel dit voorjaar?
Mss de reden dat hij zo explosief is en sterk sprint en minder is op de lange klimmen?
Zijn deelname staat dus idd reeds vast sinds eind december:

Helaas vrees ik dat er zondag toch weinig aan Pogacar zal te doen zijn. Laten we hopen dat het tenminste een interessante koers wordt met al die kleppers.

Draagt natuurlijk wel de sporen van val. Dat kan hem een menselijk gelaat geven. Wie weet is WVA opnieuw de dark horse die hem kan lossen.

Verder vraag ik me ook af hoe goed MVP voor de dag gaat komen. Vroeg goed in de Omloop, niet kunnen volgen in MSR, heel diep moeten gaan in E3, nog vermoeid in In Flander Fields From Middelkerke to Wevelgem, meteen op de vliegen naar Spanje om te rusten. Zal goed zijn, maar even goed als de vorige jaren?

Zijn deelname staat dus idd reeds vast sinds eind december:
Waarom dan al die geheimzinnigheid he. Publiciteit zeker? Maar ik vind het nogal onnozel.

Allé het riedeltje van Bora is professioneler mag dus ook de vuilbak in. Bij QS konden ze hem toch behoeden voor dit soort onzin. Moet gewoon alles op LBL zetten. Hij kan niet wringen, hij kan zich niet plaatsen, hij ontbreekt techniek om kasseien of gravel te rijden. Maar wel eventjes de RVV willen rijden. :unsure: Elke zaterdag voor de RVV doen ze een toeristen tocht als hij dan toch de vlaamse heuveltjes eens van dichtbij wil zien tijd genoeg na zijn carriere.

En dan nog op deze manier zonder enige voorbereiding. Rij dan toch eerst eens DDV of KBK dat zijn wedstrijden waarin hij de vlaamse heuvels eens kan verkennen alles wat er bij komt aan de lijven ondervinden en dan heb je na de heuvelzone nog tijd genoeg om iets leuks te doen. Nee meteen de Ronde. Kan je zoals op de beurs een weddenschap shorten, niet gokken dat hij podium rijd bv maar gokken dat hij zeker geen podium rijd? Tijd om wat zakgeld te verdienen zou ik anders denken.

En waarom komen die koersen zo vroeg aan geen respect voor de werkende mens :angry: mooie zege van Ganna gemist, het is het schuld van het forum hier dat hij vandaag won, zondag werkte hij voor Watson maar dat vonden jullie niet goed dus deed hij het vandaag dan maar voor zichzelf.

Draagt natuurlijk wel de sporen van val. Dat kan hem een menselijk gelaat geven. Wie weet is WVA opnieuw de dark horse die hem kan lossen.

Verder vraag ik me ook af hoe goed MVP voor de dag gaat komen. Vroeg goed in de Omloop, niet kunnen volgen in MSR, heel diep moeten gaan in E3, nog vermoeid in In Flander Fields From Middelkerke to Wevelgem, meteen op de vliegen naar Spanje om te rusten. Zal goed zijn, maar even goed als de vorige jaren?
Dromen mag maar WvA die Pogi gaat lossen is onrealistisch. Sporen van val of niet.

Ik verwacht zondag ook een Pogacar die sterker is dan de rest maar hoop op een scenario waar VDP, Van Aert en Evenepoel aan elkaar gewaagd zijn en het nog spannend kunnen maken door samen te werken.
In mijn hoofd kan er inderdaad niemand volgen op de Kwaremont en Paterberg. Zelfs vorig jaar lukte vdp het niet terwijl hij toen op de Poggio wel even sterk was.

Maar als je VDP en Evenepoel en Van Aert inderdaad in achtervolging op Pogi zet dan zal Pogi serieus zijn tenen mogen uitkuisen.

Maar als je VDP en Evenepoel en Van Aert inderdaad in achtervolging op Pogi zet dan zal Pogi serieus zijn tenen mogen uitkuisen.

Dan ga je er voor de makkelijkheid al van uit dat Remco mee is.

Laat ons hopen op een outstanding MVDP. WVA hoop ik op, maar zal waarschijnlijk niet kunnen leveren.
Het is nu ook niet alsof Dwars door Vlaanderen veel meer zou zijn dan filler op het palmares dat Van Aert heeft samen gekoerst.

Een WT voorjaarskoers op uw palmares zetten is nooit filler.
En al zeker geen filler als je nog niks gewonnen hebt dit jaar, vorig jaar maar 2 koersen gewonnen hebt. Zeer vreemde uitspraak.

Een WT voorjaarskoers op uw palmares zetten is nooit filler.
En al zeker geen filler als je nog niks gewonnen hebt dit jaar, vorig jaar maar 2 koersen gewonnen hebt. Zeer vreemde uitspraak.
Hij heeft het over palmares. Als je post-carrière gaat terugkijken, doe je dat obv iemands palmares, en die perceptie gaat niet anders zijn door hier vandaag DDV te winnen, hence: filler.

Ganne :fingerguns: 2x lek rijden op 2 kutmomenten en nog naar de overwinning knallen. Met diens conditie zit het toch ook snor.
Hij zegt nu dat als het team hem nodig heeft in de RVV, hij het wel ziet zitten :D
Ik zou zeggen: DOEN!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan