Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciale koers had het Cosnefroy ook gegund. Mathieu rijdt terecht wat berekender dan vroeger maar dit was toch te berekend.
Kwiatkowski zonde toch dat die al jaren bij sky/Ineos zit imo.
Waar gij u aan stoort..Idd, sterk gereden. Er zit toch terug verbetering in. Hij kan zich hier wat aan optrekken.
Nog wat mediatraining geven en wat minder gesticuleren in het peloton en ik ga misschien wel bij zijn fanclub!

Vdp reed gewoon continu in het wiel en kon ook niet beter.. zat onderweg vooral te puffen en te blazen. Speelde op zijn sprint.. maar het lepere tactische plaatje zal niet elke week werken zoals vandaag duidelijk was.Speciale koers had het Cosnefroy ook gegund. Mathieu rijdt terecht wat berekender dan vroeger maar dit was toch te berekend.
Kwiatkowski zonde toch dat die al jaren bij sky/Ineos zit imo.
Storen is veel gezegd hoor, ik vind het gewoon wat speciaal dat hij het enorm veel doet t.o.v. de andere coureurs.Waar gij u aan stoort..![]()

Dat leid ik toch niet helemaal af uit zijn interview nadien. Wel dat hij niet op alles kon reageren. Maar bv op de vraag of hij minder was dan vorige week daar zegt hij toch gewoon het is een andere koers maar minder dat weet ik niet.VDP was gewoon niet super, geeft dat ook gewoon toe.
Kwiat is zonde dat hij jaren terug de Tour wou winnen. Heeft zich toen vol op rondes gelegd ipv 1 dags werk dat leverde wel wat op in koersen van een week maar een GT winnen zat er nooit in. Was hij een vlaming dan denk ik dat die gewoon bij klassiekers was gebleven en nog meer leuks had kunnen winnen.
Op dat ene bergje waar hij een gat laat (met dat echt steile stuk) zeker weten toen kon hij niet sneller nadien ben ik overtuigd dat hij wel sneller kon.Vdp reed gewoon continu in het wiel en kon ook niet beter.. zat onderweg vooral te puffen en te blazen. Speelde op zijn sprint.. maar het lepere tactische plaatje zal niet elke week werken zoals vandaag duidelijk was.
Dat leid ik toch niet helemaal af uit zijn interview nadien. Wel dat hij niet op alles kon reageren. Maar bv op de vraag of hij minder was dan vorige week daar zegt hij toch gewoon het is een andere koers maar minder dat weet ik niet.
Op dat ene bergje waar hij een gat laat (met dat echt steile stuk) zeker weten toen kon hij niet sneller nadien ben ik overtuigd dat hij wel sneller kon.
-----
Ik hoor vooral ik kon niet op alles reageren maar ook: Kwiat reed op kousenvoeten weg (lees niet aan een tempo dat te hoog lag) maar als ik hem terughaal vertrekt Pidcock en ik ga niet op alles reageren. Wat "slimmer" koersen is dan vroeger vaak I guess maar vandaag kost het hem wel een kans op de zege imo.
Op de steile Keutenberg, toen de beslissing werd gevormd met de demarrage van Tiesj Benoot, leek Van der Poel het serieus lastig te hebben. “Ik bepaalde mijn eigen tempo en kon zo toch nog aansluiten bij het groepje. Maar het ging daar echt heel snel ja”, vertelde de Nederlander van Alpecin-Fenix na de wedstrijd. “Ik zat uiteindelijk waar ik moest zitten in de finale, maar in zo’n wedstrijd moet je echt super zijn, zeker wanneer je in die kopgroep zit en op elke uitval moet reageren. En dat was ik vandaag niet. Ik was wel goed, maar zelfs als je wel super bent is een wedstrijd als deze erg moeilijk te winnen”, klonk hij eerlijk.
VDP was gewoon niet super, geeft dat ook gewoon toe.
Kom kom hij was goed genoeg om te winnen, toen hij er ultieme lap op geeft dan zit de rest ook op zijn moeder te roepenVdp reed gewoon continu in het wiel en kon ook niet beter.. zat onderweg vooral te puffen en te blazen. Speelde op zijn sprint.. maar het lepere tactische plaatje zal niet elke week werken zoals vandaag duidelijk was.
.
.Kom kom hij was goed genoeg om te winnen, toen hij er ultieme lap op geeft dan zit de rest ook op zijn moeder te roepen
Ik blijf er nog altijd rotsvast overtuigd van dat Kwiatkowski minstens 4/5 monumenten had kunnen en moeten winnen (P-R uitgezonderd), maar die verdomde lokroep van de Tour, hé...Kwiat is zonde dat hij jaren terug de Tour wou winnen. Heeft zich toen vol op rondes gelegd ipv 1 dags werk dat leverde wel wat op in koersen van een week maar een GT winnen zat er nooit in. Was hij een vlaming dan denk ik dat die gewoon bij klassiekers was gebleven en nog meer leuks had kunnen winnen.
.Wie maakt er al eens geen foute keuze tijdens zijn jeugd.Ik stoor mij veel meer aan zijn Anderlecht-verleden![]()
Wat maakt het uit in the end? 2 keer Amstel, 2 keer Strade, San Remo, WK... EN EN dik betaald. Ik denk niet dat Kwiatkowski bij zijn wielerpensioen met spijt op zijn carriere gaat terugkijken, en hij heeft daar ook geen reden toe, integendeel.Ik blijf er nog altijd rotsvast overtuigd van dat Kwiatkowski minstens 4/5 monumenten had kunnen en moeten winnen (P-R uitgezonderd), maar die verdomde lokroep van de Tour, hé...
Dan hadden we misschien een strijdje tussen hem en Gilbert, wie als eerste de vijf ging halen.
Hij zal misschien geen spijt hebben, maar het is zonde dat zijn kar werd gekeerd en de klassiekers een beetje links liet liggen.Wat maakt het uit in the end? 2 keer Amstel, 2 keer Strade, San Remo, WK... EN EN dik betaald. Ik denk niet dat Kwiatkowski bij zijn wielerpensioen met spijt op zijn carriere gaat terugkijken, en hij heeft daar ook geen reden toe, integendeel.
Das idd maar flauw. En knechten voor wie? Benoot rijdt nie mee... dan is het dus om Laporte als absolute kopman uit te spelen.https://www.hln.be/parijs-roubaix/a...cb=41b621bbc5df8a5f933833e3e86a0f74&auth_rd=1
Dat is nu toch ook maar een flauwe uitleg. Als het is om iemand anders te helpen dan zou ik gewoon thuis blijven en verder herstellen van die corona besmetting om alle risico's te vermijden.