Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"AlphaVinyl-Deceuninck, ahja nee Deceuninck staat op de broek bij Ineos"
Vermeersch (Gianni niet FlorianVermeersch krijgt niet meteen hulp. Geen FDJers meer, AG2R ook al weer weg en VA heeft ook niet echt ploegmaten mee.
) zat in de eerste groep maar door pech is hij teruggevallen naar groep 2.Oei… ze stoppen met rijden vooraan? Quickstep moet toch gewoon Steimle en Ballero opofferen en vol laten rijde tot het bos…? Dit manouvre snap ik niet… Als ze met voorsprong het bos ingaan is dat een serieuze cartouche dat Lampie en Senechal kunnen uitsparen ten opzichte van vdp. En daarna is het toch man tegen man
En dat in ideaal, zacht koersweer. Die natte edities zijn episch, maar het is absoluut geen noodzaak voor een geweldige PR.Het blijft toch de mooiste koers van het jaar he. Nog 110km en we hebben al zoveel gezien.
Das juist leuk vind ik bij JoséJosé hou uw mond man. Genant wat die allemaal uitkraamt dit jaar.

Die 5 zijn weg en de rest komt samen net voor het Bos denk ik. Dat gaat chaos worden op die strook…
Heel erg dom van Quickstep. Die hadden de koers in handen

Er was maar 1 paard achter toch?Hebben natuurlijk Ballerini mee en is maar de vraag of alles op Lampaert zetten zonder risico is. Willen misschien zolang mogelijk op meerdere paarden wedden.