Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsof Roglic nog extra bonis nodig heeft die is een klasse beter dan de rest hier. Wtf was Ineos aan het doen die moeten toch dit het dichts kunnen benaderen.

Denk ni da ik zoiets zot al ooit gezien heb, 't Is niet dat het moordklim was. 160km maar en de rest wordt er gewoon los uitgereden, the fok :scream:

Idd voor die 4 seconden verschil... Laporte als meesterknecht en als Fransman in een belangrijke Franse koers: rit + geel. Dit is echt een complete no-brainer.

Maar WTF was dit hier. Wat doet Ineos hier??? Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Yates (die in UAE niet zoveel moest ondrrdoen voor Pogacar) niet mee over dat bergje geraakt als Laporte mee kan. Zelfs Stybar kon langer mee dan Yates.

Heel indrukwekkend nummer. Maar door soortgelijke nummertjes in het verleden van bewezen dopingploegen krijgt dit meteen een beetje een vieze bijsmaak, jammer genoeg. Idem met Pogacar gisteren en UAE eerder deze week. Al dan niet terecht hé, we weten het niet.

Ik vond wel knap hoe Laporte in de klim een gat liet vallen dat Stybar moest dichtrijden, van zodra Stybar kapot zat was het dus 3 tegen de rest. Ik herinner me nog wel vergelijkbare taferelen in een Parijs - Roubaix, maar dat is dan toch nog een ander verhaal.
Dik feest vanavond, en qua promotie ook wel geweldig voor de ploeg (Franse leider in een Franse rittenkoers)

Laatst bewerkt:
Heel indrukwekkend nummer. Maar door soortgelijke nummertjes in het verleden van bewezen dopingploegen krijgt dit meteen een beetje een vieze bijsmaak, jammer genoeg. Idem met Pogacar gisteren en UAE eerder deze week. Al dan niet terecht hé, we weten het niet.
Ja dat krijg je automatisch, maar ergens ook weer niet zo gek als je bedenkt dat 2 van de beste 5 renners ter wereld erbij zaten. Zet Pogacar in deze wedstrijd en ze rijden nooit met 3 weg.

Dit is eerlijkheidshalve wel het zwakkere veld vergeleken met Tirreno natuurlijk.
Maar tbh dit heeft ook weinig met overmacht te maken maar eerder met de rest die zitten slapen naar mijn gevoel. Nog eens: Yates ziet het gat vallen en laat het gebeuren, das toch niet omdat hij à bloc zit lijkt mij... gewoon denken van iemand anders lost dit wel op. Als iedereen dat doet krijg je dit natuurlijk... als je ziet wie er in dat peloton nog bij zit is dat toch een indicatie dat het toch niet extreem hard ging imo.

Dat vind ik toch wat vergezocht, voor elke mooie overwinning kan je in het verleden wel een doping prestatie vinden dat zegt dus bijzonder weinig over prestaties in het heden.

Wanneer je Laporte zijn interview ziet na de koers, weet je dat die kerel zich de komende weken echt dubbel gaat plooien voor de ploeg. Die kerel is echt in de 7de hemel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan