Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het vooral straf dat hij én Giro én Tour aan zijn programma heeft toegevoegd ineens.
Is natuurlijk niet gezegd dat hij de Giro gaat uitrijden. Het is niet zo dat de plaatjes bij Alpecin echt duur zijn voor een grote ronde (buiten de sprintplaatsen in de Tour :unsure:)
7-10 dagen meedraaien in die Giro en misschien 1 of 2 ritten uitkiezen om toe te slaan is misschien wel nuttig om wat gerodeerd te geraken. Mathieu is dan wel nen hele straffen maar midden in het voorjaar in competitie komen tegen een gerodeerd peloton zal toch niet makkelijk worden. Puur op klasse rijdt hij altijd nog wel tot top 10 waar hij wil maar daarvoor start iemand als Mathieu niet. Winnen of niks.
Hij gaat goed moeten zijn om deze Van Aert af te houden alleszins. We vinden nu allemaal dat Van Aert precies wat punch mist nadat Pedersen hem er daar droog op legt maar dat is na 190km... na een klassieker van 250km wil ik het wel nog even zien.

Is natuurlijk niet gezegd dat hij de Giro gaat uitrijden. Het is niet zo dat de plaatjes bij Alpecin echt duur zijn voor een grote ronde (buiten de sprintplaatsen in de Tour :unsure:)
7-10 dagen meedraaien in die Giro en misschien 1 of 2 ritten uitkiezen om toe te slaan is misschien wel nuttig om wat gerodeerd te geraken. Mathieu is dan wel nen hele straffen maar midden in het voorjaar in competitie komen tegen een gerodeerd peloton zal toch niet makkelijk worden. Puur op klasse rijdt hij altijd nog wel tot top 10 waar hij wil maar daarvoor start iemand als Mathieu niet. Winnen of niks.
Hij gaat goed moeten zijn om deze Van Aert af te houden alleszins. We vinden nu allemaal dat Van Aert precies wat punch mist nadat Pedersen hem er daar droog op legt maar dat is na 190km... na een klassieker van 250km wil ik het wel nog even zien.
Als Van Aert blijft rijden zoals hij bezig is of zelfs nog verbeterd zoals hij zelf zegt dan heeft hij de punch aan de meet niet nodig. Niemand zal in staat zijn om hem te volgen.

Als Van Aert blijft rijden zoals hij bezig is of zelfs nog verbeterd zoals hij zelf zegt dan heeft hij de punch aan de meet niet nodig. Niemand zal in staat zijn om hem te volgen.
We zullen zien, ik ga hem alleszins nog niet op voorhand opschrijven. We hebben vorig jaar gezien hoeveel dat allemaal waard is op de dagen dat het moet gebeuren, maar ik hoop echt dat hij een vette vis kan binnenhalen en dan veel liever RVV of PR dan MSR natuurlijk.

Dirk wist het al lang!

Ik verwacht er iig niet te veel van.
Mathieu gaat niet naar oudenaarde komen voor een mattentaart te eten hoor, daar mag je gerust van zijn.
Die jongen staat daar aan de start met als enige doel Van Aert en Pogacar volledig te vernielen en te vernederen!

Mathieu gaat niet naar oudenaarde komen voor een mattentaart te eten hoor, daar mag je gerust van zijn.
Die jongen staat daar aan de start met als enige doel Van Aert en Pogacar volledig te vernielen en te vernederen!
Ik zou zeggen.. droom gerust verder.. vernielen en vernederen.. :ROFLMAO:

Oke Dirk.

Ik vraag me trouwens af waarom je het zo op de spits moet drijven. Echt zuiver om reacties bij anderen uit te lokken?

Die mens heeft een hele winter gesukkeld. Wint m wint m, maar laat ons nu ook niet overdrijven.

Ik bereid me al voor op mensen die zullen zeggen dat hij “zand in de ogen heeft gestrooid” als hij straks op het hoogste schavotje in Vlaanderen staat. :p

Nee, als dat gebeurt, klopt er gewoon iets niet. Als het verhaal klopt, is die nog altijd maar rustig aan het opbouwen nu. Dan gaat die niet meedoen voor de zege in wedstrijden van 250km in april, hoe getalenteerd hij ook is.

We zullen het rap weten.

Misschien toch een kans vandaag voor een lange solo in de Tirreno, moest Remco het in zijn kop krijgen. Beter vandaag dan morgen denk ik, zeker met die afdaling. Niet dat ik denk dat Pogacar het zal toestaan, maar hoe vroeger hij vertrekt hoe meer die misschien toch geneigd zal zijn om hem wat te laten spartelen, en dan zou het niet de eerste zijn die zich erop miskijkt.

Haha, lekker voor die Fransman. Van Aert weer niet superovertuigend in de sprint, of het moet zijn dat Pedersen echt sterk is. Zolang hij het op inhoud kan compenseren is het allemaal zo erg niet natuurlijk.

Oke Dirk.

Ik vraag me trouwens af waarom je het zo op de spits moet drijven. Echt zuiver om reacties bij anderen uit te lokken?

Die mens heeft een hele winter gesukkeld. Wint m wint m, maar laat ons nu ook niet overdrijven.
Dat was part of the joke natuurlijk :P
Ik ben wel serieus als ik zeg dat hij daar zal starten om te winnen, al denk ik dat het zeer moeilijk zal worden.

Hij sukkelt al veel langer de winter ook natuurlijk. Ik heb het al eens gezegd na de tour is het echt wel bergaf gegaan en nooit meer echt goed geweest.
Die Parijs-Roubaix was een serieuze prestatie. Dat deed hij puur op zijn crosstechniek en zijn intrinsieke klasse. Als hij echt goed was geweest had hij daar altijd gewonnen.

Maar wat ik mij vooral afvraag is hoe ver Pogacar gaat komen. En als hij wint hoe we dit moeten opnemen.
Dat zou toch echt wel buitenaards zijn.

Die finale in Tirreno man man hoe mooi en hoe zwaar. De rit wordt moeilijk maar Pogi gaat hier wel nog wat tijd nemen volgens mij. Dit lijkt me niet echt spek voor de bek van Evenepoel.

Tof voor die Fransman. Eerste profzege.

Het zal wel niet vernederen zijn maar dat hij er zal staan, ja dat wel. Alledrie zijn het klasbakken, wat je er van vindt of niet, dat kan je niet ontkennen. En een Van Der Poel geeft toch een andere dimensie aan de koers natuurlijk hé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan