Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop nu echt dat ze hem in de afdaling pakken en dat Wout ze erop legt in de sprint. :bow:

Kudos aan Yates, om het te proberen, ... you never know ..
Had VA daar niet gezeten dan had Roglic een minuut verloren op de top.

FNvYB25XIAQvhR-

Ik hoop toch dat Yates hier stand houdt. Zou wel verdient zijn na zo'n poging... Wout zou het ook verdienen na zo´n prestatie maar goed.

Wat een verschillen jong... als je mij zou vertellen dat dit het eindklassement van de Vuelta of Giro was ik geloofde het.

Wout wint de etappe zonder roglic
Roglic verliest PN zonder Wout

Denk ik ;)

Nu hopelijk mag hij doen wat hij wil in de komende TDF er zijn nog 5 andere renners om roglic bij te staan.

Laat wout hier (weer eens) geen kansen liggen door Roglic ?
Goh, ja maar wat boeit het? In de wedstrijden die er voor Wout echt toe doen gaat heel de ploeg voor hem rijden. Als dit in de Tour gebeurt en het kost Wout de groene trui is het een ander verhaal, zeker als Roglic zelf niet zou winnen.

Ja veel heeft hij alvast niet gehad aan Roglic :p
We moeten ook wel zeggen dat Yates gewoon heel sterk was, het was ook niet dat hij hem alleen kon pakken.
Ik ben idd niet 100% zeker dat Wout alleen nog terug naar Yates rijdt. Misschien wel, dat weet je dus niet. Maar een rit is maar een rit... eindwinst als je al 3 ritten gebinkt hebt is toch wel belangrijker dan nog een 4de rit.

Stel je eens voor dat Jumbo die eerste rit geen kleine halve minuut pakt... my god, dit zou een thriller geweest zijn.

Roglic is nog altijd de kopman natuurlijk.
Roglic is volgens mij intern inderdaad de (hoofd)kopman. Ik zie Roglic niet naar de Vlaamse koersen komen om VA te helpen terwijl VA wel veel wedstrijden koerst die Roglic ook doet en hem dan wel helpt (in uiterste nood).

Maar qua verdiensten, verdienen ze allebei evenveel. (Ruim 2 miljoen per jaar)

Dat moet wel hé, wil men VA tevreden houden. Je mag dan wel zeggen: Als het echt nodig is, moet je Roglic helpen, maar daar staat dan natuurlijk iets tegenover. :tongue:

Ik snap de kritiek op Roglic, want zijn gezicht sprak boekdelen, hij was pieredood.
Maar is dat niet net positief en net plezant? Die man pakt hier de eindwinst en is duidelijk tot het gaatje geweest, en hij is geen Superman nee. Maar net dat maakt dat ik met zo veel plezier naar hem kijk.
Hij is bijten kijf één van de beste renners van dit moment. Maar hij toont ook gewoon dat hij een mens is en ook niet alles kan.

Dat is in zijn perspectief met zijn landgenoot die precies alles kan en de indruk wekt dat het vanzelf gaat. Dat hij geen zwakte kent, dat hij enkel geboren is met benen die altijd goed zijn. Dat is het tegenovergestelde van spannend.

Parijs - Nice was nog spannend. De tirenno was al vanaf donderdag niet meer spannend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan