Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon allebei stikkapot. Meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.Wauw wat een vreugde bij Jumbo
DIK Verdiend!Ik hoop toch dat Yates hier stand houdt. Zou wel verdient zijn na zo'n poging... Wout zou het ook verdienen na zo´n prestatie maar goed.
Alletwee piepedood jong.Wauw wat een vreugde bij Jumbo
Goh, ja maar wat boeit het? In de wedstrijden die er voor Wout echt toe doen gaat heel de ploeg voor hem rijden. Als dit in de Tour gebeurt en het kost Wout de groene trui is het een ander verhaal, zeker als Roglic zelf niet zou winnen.Laat wout hier (weer eens) geen kansen liggen door Roglic ?
Roglic is nog altijd de kopman natuurlijk.Laat wout hier (weer eens) geen kansen liggen door Roglic ?
Ja veel heeft hij alvast niet gehad aan RoglicLaat wout hier (weer eens) geen kansen liggen door Roglic ?
Ik ben idd niet 100% zeker dat Wout alleen nog terug naar Yates rijdt. Misschien wel, dat weet je dus niet. Maar een rit is maar een rit... eindwinst als je al 3 ritten gebinkt hebt is toch wel belangrijker dan nog een 4de rit.Ja veel heeft hij alvast niet gehad aan Roglic
We moeten ook wel zeggen dat Yates gewoon heel sterk was, het was ook niet dat hij hem alleen kon pakken.
Roglic is volgens mij intern inderdaad de (hoofd)kopman. Ik zie Roglic niet naar de Vlaamse koersen komen om VA te helpen terwijl VA wel veel wedstrijden koerst die Roglic ook doet en hem dan wel helpt (in uiterste nood).Roglic is nog altijd de kopman natuurlijk.