Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was je dan nog geen fan na Roubaix vorig jaar? :love:
Gij hebt echt een slecht karakter :p

Ik kende hem niet buiten van naam in feite. Die ereplaats in Roubaix heeft hem wel veel gedaan qua aanzien.
En terecht want kan stevig op de fiets rijden en is dan ook nog eens een down to earth toffe kerel.

VDP trouwens weer met de mottigste bril die hij in zijn kast heeft liggen :P

Ik kende hem niet buiten van naam in feite. Die ereplaats in Roubaix heeft hem wel veel gedaan qua aanzien.
En terecht want kan stevig op de fiets rijden en is dan ook nog eens een down to earth toffe kerel.
Zo'n 2de plaats in Roubaix kan een carriere maken natuurlijk zelfs als je de rest van je carriere nooit meer iets klaar speelt. Er zijn er zo nog die ik hier niet ga noemen :smurf:

Nog voor de neutrale start pech voor Sep Vanmarcke. Hij schuift in een ogenschijnlijk ongevaarlijk deel van zijn woonkamer uit met een hete tas koffie in zijn handen. Hij krabbelt vrij snel recht, maar het is nog onduidelijk of hij vandaag naar de Ronde kan kijken.

Tis hier al ruzie geweest... Mijn vriendin durft hier zomaar zeggen "Amai, José wordt oud." Ik heb gezegd dat ze moet zwijgen en dat José voor altijd de ronde gaat blijven doen! :headshake:

Ik snap niet waarom ze mij zo wil kwetsen :frown:

Tis hier al ruzie geweest... Mijn vriendin durft hier zomaar zeggen "Amai, José wordt oud." Ik heb gezegd dat ze moet zwijgen en dat José voor altijd de ronde gaat blijven doen! :headshake:

er zijn er voor minder terechte redenen gescheiden.

Best dat ze in de keuken blijft vandaag lijkt me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan