NemesisBE
Well-known member
Wa was da voor een aankomst :')FDJ bij de vrouwen, klassieke dameskoerstaktiek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa was da voor een aankomst :')FDJ bij de vrouwen, klassieke dameskoerstaktiek.
Je merkte zelfs een soort berusting in de stem vna Ruben "Ja wat moet ik hier nu commentaar op geven wat is dit allemaal, Jezus Christus".Wa was da voor een aankomst :')
Karl ziet weer overal Johanessen rijden![]()
Trekt zijn goede vorm van de Omloop en Kuurne door.Hofstetter was sneller, maar slim gespurt van Trentin. Ook wel sterkste man in koers denk ik, samen met Campenaerts, maar die is nog even dom als vorig jaar.
Hoe had Campenaerts hier dan gewonnen? Trentin heeft zeker evenveel werk gedaan maar die heeft wel zijn sprint. Campenaerts is zo wat een Remco light versie. Kunnen kei hard rijden maar hebben gewoon geen sprint. Parcours was ook niet zwaar genoeg dat hij Trentin en Hofstetter er zou afrijden, zelfs niet als hij wat meer in de wielen zou gezeten hebben.Hofstetter was sneller, maar slim gespurt van Trentin. Ook wel sterkste man in koers denk ik, samen met Campenaerts, maar die is nog even dom als vorig jaar.
Hoe had Campenaerts hier dan gewonnen? Trentin heeft zeker evenveel werk gedaan maar die heeft wel zijn sprint. Campenaerts is zo wat een Remco light versie. Kunnen kei hard rijden maar hebben gewoon geen sprint. Parcours was ook niet zwaar genoeg dat hij Trentin en Hofstetter er zou afrijden, zelfs niet als hij wat meer in de wielen zou gezeten hebben.
Hofstetter was sneller, maar slim gespurt van Trentin. Ook wel sterkste man in koers denk ik, samen met Campenaerts, maar die is nog even dom als vorig jaar.
Ik heb KBK niet gezien dus ik heb geen idee of hij effectief de eerste DNF was, maar er waren 33 DNF's, dus dat zijn dan allemaal losers volgens Boogerd?
Enerzijds weten we allemaal waarom Tietema dat contract heeft gekregen, anderzijds heeft hij wel talent en kan je niet verwachten dat hij op die korte tijd het topniveau van WT koersen al aankan, zoals hij zelf ook aangeeft. Maar dat nu net Boogerd een beetje cynisch gaat liggen reageren op die tweet van Marijn is ook wat belachelijk. Met Boogerd zijn snoepjes had Tietema misschien die bergjes wel beter verteerd.

Zijn een heel pak EZC die ook wel dit niveau of beter halen natuurlijk. Zal toch nog 0.5w/kg moeten verbeteren lijkt meAls Bas effectief moeite zou hebben met een koers uit te rijden, dan zou hij niet mee mogen rijden van de ploeg. Publiciteit is altijd mooi meegenomen, maar je wilt niet het lachertje van het peloton zijn.

Laten we hopen dat Ag2r slim isHet is te hopen dat we de Naesen terugzien die 2e in MSR werd, mee met GVA en Sagan ging in de RVV, berenwerk verrichtte in de Tour, ...
Blijft de vraag wat de factor GVA gaat geven als Naesen echt goed is...

www.instagram.com