Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mooie koers, ik had het minder verwacht moet ik toegeven.

Campenaerts verdiende meer. Voor één keer kan ik niet kakken op zijn tactiek.

Echt, hoe dom kunt ge koersen Benoot. Nog overnemen ook nog zegt em. Arme Campenaerts, al de strijkijzers gaan het gat dicht rijden.

Misschien net iets te vroeg :unsure:
Ik zag ze niet meer terugkomen bij Campenaerts en Benoot eigenlijk.
Ik dacht ook dat ze weg waren maar Kung hield het gat klein (en Voc pakte zijn bochten nogal dodgy).

Benoot beste man in koers naar mijn gevoel. Mathieu had gelukkig juist nog de helderheid van geest om nog juist naar Benoot te springen.

Echt, hoe dom kunt ge koersen Benoot. Nog overnemen ook nog zegt em. Arme Campenaerts, al de strijkijzers gaan het gat dicht rijden.
"Dom". Mathieu won hier sowieso wel hoor... Benoot pakt in die laatste 1400m nog één keer 200m over om zeker te zijn dat de rest niet terug komt. Voor Benoot is het daar 2de of 6de... zijn koers is gereden op het moment dat Mathieu op het wiel komt.

Van uw vrienden (Benoot) moet ge het hebben, Campenaerts zijnde. Natuurlijk zijn er geen vrienden in koers, maar dat is daar gewoon nooit Benoots (of Kungs of Pollits) job om die gaten te dichten met 2 Ineos renners en Mathieu daar. Beetje vreemd toch.

Nu, ik vind die move van Politt nog veel vreemder. Benoot voelde zich gewoon ontzettend goed waarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Zal door het geknecht voor WVA geconditioneerd zijn om gewoon op alles te springen wat beweegt zeker? 😬
Echt Benoot, de benen om te winnen had 'm, tactisch vernuft toch niet echt.

VDP de slimste (met een beetje geluk dat wel). Victor de pechvogel. Benoot de sterkste van de dag.

En volgens mij had VDP nog 6 ploegmaten bij zich om Victor steeds terug te halen. Bijna iedereen hielp om het gat dicht te rijden. :tongue:

Allé zo zag ik het toch ..

Laatst bewerkt:
Jammer voor Benoot en Vocsnor. Sterke koers gereden. Hadden meer moeten pokeren op sommige momenten (zeker Benoot), maar dat is makkelijk gezegd. Geen sprint hebben, is en blijft lastig.

Knap van MVDP, maar het heeft zeker moeite gekost. Pidcock voor mij toch wel een verrassing, kwam goed voor de dag, maar zondag is het nog wel 60 km langer (en zwaarder) natuurlijk.

Hmmm hmmm... benieuwd naar zondag :)

Ik snap niet dat hier zo op Benoot gekapt wordt... rijdt misschien 1 keer teveel op kop maar voor de rest???
Toen Campenaerts de eerste keer ging zat Benoot gewoon achteraan te wachten op de rest om zelf te gaan en reed er dan ook snel naartoe met Politt?

Was het perfect? Waarschijnlijk niet maar om nu te zeggen dat Tiesj hier tactisch blunderd vind ik wel meer dan een brug te ver.

Ik snap niet dat hier zo op Benoot gekapt wordt... rijdt misschien 1 keer teveel op kop maar voor de rest???
Toen Campenaerts de eerste keer ging zat Benoot gewoon achteraan te wachten op de rest om zelf te gaan en reed er dan ook snel naartoe met Politt?

Was het perfect? Waarschijnlijk niet maar om nu te zeggen dat Tiesj hier tactisch blunderd vind ik wel meer dan een brug te ver.
We mogen idd ook niet vergeten dat niemand anders het gat dichtkreeg op Campenaerts. Benoot had kunnen blijven pokeren natuurlijk en hopen dat het toch gebeurde, maar anders blijft hij ook met lege handen achter natuurlijk.

WVA de absolute topfavoriet voor zondag, ma denk dat Benoot meer kans heeft komende zondag eigenlijk.
Wout gaat ganse dag 2-3 shadows in zen wiel hebben. Kwestie voor Laporte of Benoot om het eerste weg te zijn, beetje een Volder scenario.

Zet men geld nog steeds op Pogi. Niet geweldig vandaag, maar is wel zo een type die de korte ervaring van vandaag meeneemt naar zondag.

Perfect is het nooit. Maar had gewoon veel meer moeten pokeren, wat een beetje eigen is aan strijkplanken. Die moeten gewoon veel meer gokken.
Die tweede keer dat 'm naar Vocsnor reed nam hij Pidcock gewoon mee in het wiel. Dan kan je beter halverwege de benen stilhouden om Pidcock op z'n minst uit zijn kot te lokken. Als je met drie (waaronder Pidcock) voorop blijft, of je blijft in het peloton, de winstkansen zijn in het geval van Benoot even beperkt.

Dus écht écht blunderen? Nee dat zeker niet. Maar gewoon een beetje te enthousiast denk ik.

WVA de absolute topfavoriet voor zondag, ma denk dat Benoot meer kans heeft komende zondag eigenlijk.
Wout gaat ganse dag 2-3 shadows in zen wiel hebben. Kwestie voor Laporte of Benoot om het eerste weg te zijn, beetje een Volder scenario.

Zet men geld nog steeds op Pogi. Niet geweldig vandaag, maar is wel zo een type die de korte ervaring van vandaag meeneemt naar zondag.
True! Benoot gaat nooit nog zo een kans krijgen om rvv te winnen als dit jaar…
Hij heeft de topvorm net op tijd te pakken, is zelfs nog beter aan het worden na zijn verstoorde voorbereiding, en ook nog de absolute topfavoriet in zijn ploeg… Hij moet gewoon absoluut een devolderke proberen… alles of niets vanaf de top van de kruisberg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan