Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:headshake::headshake::headshake:
Het hele peleton werd ziek een paar weken geleden en de Jumbos bleven buiten schot, het was te denken dat het alsnog moest foutgaan op het meest slechte moment

Allez man wat voor een compleet kutnieuws is dat nu weer. De beste vorm van z'n leven op de Vlaamse hellingen en nu valt dat grootste doel zo maar weg.

Die schrik zat er natuurlijk wel in jammer genoeg. Jumbo een ploeg die nog heel weinig zieken heeft gehad. Florian Vermeersch zei het eerder deze week nog in een podcast. De renners die nog niet ziek zijn geweest dit voorjaar zitten echt met een enorme ei in de broek op dit moment. Zeer zeer zuur dit.

Ploegen als UAE en Arkea hebben nog voor het seizoen heel veel zieken gehad en hebben dan weinig tegenslag gehad eens het seizoen begon. QS en Lotto bijvoorbeeld tot februari safe geweest maar toen werd opeens iedereen ziek, op een veel slechter moment natuurlijk. Jumbo bleef buiten schot tot nu.

En dan zijn er ploegen zoals Israel die gewoon al drie maanden ziek zijn.

Pff, wat een kutnieuws. Alles er voor doen, in zo'n geweldige vorm steken en dan ziek. Ik keek zo hard uit naar zondag.. :(.

Zelfs als hij zondag start zal het allicht zonder die topvorm zijn als hij goed ziek is.

MVDP'tje dus :ROFLMAO:

Beetje onzekerheid strooien over de vorm, om dan zondag alles naar de kl*ten te rijden.
(allez, ik hoop dat toch)

Wat een spijtige zaak :(
Een mentaal zwakkere coureur zou het zo wel eens kunnen krijgen, volgend jaar is hij er 29, nog niet te oud maar de tijd tikt verder natuurlijk.

toto-wolff-toto.gif

Ik herinner me precies net een beeld van na zijn finish in E3 dat hij serieus aan het hoesten was en het lijkt mij niet dat hij die laatste kilometers toen zo diep is moeten gaan.

Wat een tegenslag (als hij echt ziek zou zijn)...
Ze zeggen altijd dat wanneer topsporters hun topniveau bereiken ze vatbaarder zijn om ziek te worden.
Zou echt zonde zijn wel...

Ik herinner me precies net een beeld van na zijn finish in E3 dat hij serieus aan het hoesten was en het lijkt mij niet dat hij die laatste kilometers toen zo diep is moeten gaan.
Heeft gewoon heel de week getraind hoor. Gisteren nog achter de brommer, eergisteren op paar 100m van de deur gepasseerd hier. Zal effectief ziek opgestaan zijn, hopelijk kan hij nog starten maar het zal dan waarschijnlijk een wat als verhaal worden.

We kunnen alleen maar hopen dat z'n team wat overdrijft en hij gewoon een beetje ziekjes is. Een kleine verkoudheid hoeft niet het einde van de wereld te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan