Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan je eigenlijk teveel topsport doen? Dat je weerstand slechter wordt?
Wrs wel….
Ze zeggen nergens letterlijk dat hij zeker niet zal deelnemen. Als het gaat om bv een (buik)griep kan je dat vrij formeel communiceren, wat ze niet doen, ergo: mist spuien.Of misschien zeggen ze gewoon eerlijk de waarheid, dat ze niet weten of hij zal kunnen meedoen zondag ? Ze hebben ook geen glazen bol he..
Altijd dat gedoe over "zand strooien" en "mist spuien"![]()
Als ik me niet vergis hebben ze gecommuniceerd dat hij vandaag nog ging onderzocht worden door een dokter? Of zo staat het alleszins in het sporza artikel.Ze zeggen nergens letterlijk dat hij zeker niet zal deelnemen. Als het gaat om bv een (buik)griep kan je dat vrij formeel communiceren, wat ze niet doen, ergo: mist spuien.
In de tweet noemen ze z'n deelname "unlikely", dat is niet bepaald hetzelfde als zeggen dat je het niet weet.Of misschien zeggen ze gewoon eerlijk de waarheid, dat ze nog niet weten of hij zal kunnen meedoen zondag? Ze hebben ook geen glazen bol he..
Altijd dat gedoe over "zand strooien" en "mist spuien"![]()
Wat wil je dan, dat ze er een exact percentage op plakken? Het is nog twee dagen, uiteraard behouden ze ergens nog een beetje hoop dat het meevalt en hij toch kan meedoen zondag. Als ze zeker zjin dat hij niet start, zullen ze dat wel communiceren veronderstel ik.In de tweet noemen ze z'n deelname "unlikely", dat is niet bepaald hetzelfde als zeggen dat je het niet weet.
Amai hoe herkenbaar is dit. Al een week op de sukkel met maag-darm, zeker naar de avond toe voel ik mij altijd slechter (tot koorts maken).Er gaat idd wel wat rond onder mensen. Zelf toch ook wel 'stevige' beestjes te pakken (maag-darm), waarbij ik nu toch al een week geen poot vooruit kom (daar waar zoiets meestal maar 2 dagen duurt bij mij).
Misschien is het zand in de ogen strooien, misschien niet. Voor hetzelfde geld rijdt hij de komende dagen met flanellen benen rond... hopelijk niet, en anders zal het 200% inzetten worden op P-R..
Zou toch wel een aderlating zijn voor de koers zondag...
Ik zoek er niets achter, dat is jouw interpretatie. Ik geef maar aan dat wat jij in die post zei, niet is wat ze zelf zeggen.Wat wil je dan, dat ze er een exact percentage op plakken? Het is nog twee dagen, uiteraard behouden ze ergens nog een beetje hoop dat het meevalt en hij toch kan meedoen zondag. Als ze zeker zjin dat hij niet start, zullen ze dat wel communiceren veronderstel ik.
Ik vond het gewoon frappant hoe snel hier altijd vanalles gezocht wordt achter bepaalde uitspraken.
Ja ok daar heb je gelijk in.Ik zoek er niets achter, dat is jouw interpretatie. Ik geef maar aan dat wat jij in die post zei, niet is wat ze zelf zeggen.
Hij zei zondag na G-W al dat hij zich niet opperbest voelde. Gaat dan dinsdag 200km rijden. Ook niet al te slim, toch?
Oh nee, nu gaat er eindeloos nagepraat worden hoe WVA veel beter was dan MVDP en eigenlijk ging winnen.