Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie er ook uitvalt, het zal smullen worden.
Benoot is zeer goed; Vermeersch, F blijft geen pech hebben; De Bondt en Livyns in de vroege vlucht kan leuk worden als het lang gesloten blijft;
Stuyven moet alles geven en vroeg openen en GVA, die zie ik nog wel terug top-tien rijden, al spreekt het weer van de dag in zijn nadeel.
Dan heb ik het nog niet over Campenaerts, die wegrijdt op de Kruisberg-Hotond in de afdaling.

veel Factoren bvb. ploegmaten speelt ook een rol en laat ons stellen dat Ineos momenteel iets sterker staat dan DQS
Er zitten er heel veel nipt achter pidcock ;) (er schieten nog 27% extra over om uit te delen over het hele Peloton).

Het is nog altijd wielrennen , de AI zit vaak in de buurt maar soms ook er volledig naast.

Puur op kwaliteit wint Van der Poel zondag. Pogacar zal ook wel gevaarlijk uit de hoek komen, maar maakte gisteren toch veel te veel fouten.

De rest zijn allemaal outsiders voor mij. Maar er zou wel eens een outsider kunnen winnen ALS ze het VdP lastig genoeg maken.
Maar uiteindelijk zal VdP toch wel weer genoeg hulp krijgen van de anere ploegen omdat ze liever top 10 rijden dan mogelijks een loeiharde counter op te lopen.

Wie gaat er nu de koers in handen nemen?
-TJV > Van Aert is ziek
-IGD > Pidcock heeft maagproblemen
-QST > Asgreen is daar de enige op niveau
-UAE > Pogacar was woensdag wat onder de verwachtingen
-AFC > Geen World Tour ploeg

Er gaat een renner uit de vroege vlucht winnen! Proficiat Jacky Durand!

(Ik verwacht eigenlijk dat WvA zondag gewoon aan de start zal staan hoor.)

Is toch zo erg niet als hij ziek is? Komen nog koersen aan, het is mss zelf beter dat PR maar binnen 2 weken is

Is toch zo erg niet als hij ziek is? Komen nog koersen aan, het is mss zelf beter dat PR maar binnen 2 weken is
Wel een kans minder, afhankelijk van de ziekte is 2 weken niet genoeg.

Zonde.. Voelt beetje of de koers onthoofd is persoonlijk. Nog eens tijd dat een belg wint.

Greg met een laatste Huzaren stukje :love:
En dan ´s avonds fiets aan de haak. Zou een mooi einde zijn voor een prachtige carriere maar het zit er niet meer in denk ik.

Jose De Cauwer zei:
Ze kunnen niet zeggen: Laporte, rij maar mee met Mathieu van der Poel en Kasper Asgreen naar de streep."
Overdrijft José hier nu niet een beetje? Laporte is alles behalve traag en Asgreen is nu ook weer niet zó snel. Gewoon omdat Mathieu vorig jaar te arrogant was en in het mes liep moeten we Asgreen nu ook niet over het paard gaan tillen kwa sprint...

Also: Laporte was mee op de Pater vrijdag, Asgreen moest vanuit het wiel van Girmay toekijken hoe ze weg reden. Ik zie alvast geen reden om Asgreen boven Laporte te zetten.

Als ze met ne man of 5 wegrijden ergens is de kans dat Laporte en Benoot meezijn in overtal, dan kunnen ze nog steeds speculeren.

Laatst bewerkt:
Hoezo niet zo erg? :crazy: Dit is dus wel de belangrijkste koers van heel zijn seizoen, hé. Hier heeft hij het WK CX en Strade Bianche voor geskipt. Al de vorige koersen waren voorgerecht. Akkoord, Roubaix komt ook nog, maar dit zou toch een serieuze streep door de rekening zijn.

Elke gemiste kans is er eentje minder en een carrière duurt maar zo lang. Het goeie is dat hij al maximaal geoogst heeft tot nu toe en die extra week tot PR is inderdaad een goeie zaak voor hem.

Ik zou eigenlijk graag zien dat hij LBL er dan ook maar eens bijpakt.

Hoezo niet zo erg? :crazy: Dit is dus wel de belangrijkste koers van heel zijn seizoen, hé. Hier heeft hij het WK CX en Strade Bianche voor geskipt. Al de vorige koersen waren voorgerecht. Akkoord, Roubaix komt ook nog, maar dit zou toch een serieuze streep door de rekening zijn.
tjah, ik zie het positieve erin en er komen nog koersen. zo simpel is dat

tjah, ik zie het positieve erin en er komen nog koersen. zo simpel is dat
Er is helemaal niets positief aan het mogelijk missen van de Ronde omwille van ziekte. Zoals hierboven al gezegd skip je niet voor niets een WK en de strade. Moest hij uiteindelijk PR winnen gaat dat niet zijn omdat je omwille van ziekte de ronde moet missen.

Dat is zoals het positieve zien in een mogelijke degradatie van Zulte zodat ze volgend seizoen meer wedstrijden kunnen winnen.

Er is helemaal niets positief aan het mogelijk missen van de Ronde omwille van ziekte. Zoals hierboven al gezegd skip je niet voor niets een WK en de strade. Moest hij uiteindelijk PR winnen gaat dat niet zijn omdat je omwille van ziekte de ronde moet missen.

Dat is zoals het positieve zien in een mogelijke degradatie van Zulte zodat ze volgend seizoen meer wedstrijden kunnen winnen.
Oké, ik zit dan weeral mis

(ik volg 'Zulte' niet meer, zowel in de (social) media/live)

Oh nee, nu gaat er eindeloos nagepraat worden hoe WVA veel beter was dan MVDP en eigenlijk ging winnen.
Hij zit met de poepers voor Mathieu ja :P

Meest slechte moment om ziek te worden natuurlijk. Nu is het zeker dat RVV in het beste geval voor volgend jaar is. Maar los daarvan wordt je ook niet beter van ziek worden, laat ons hopen dat hij snel uitgeziekt is en snel terug op oude vorm is, want na een ziekte heb je altijd een terugval.
RVV laten schieten en met slechte vorm in PR moeten starten is het ergste wat Wout kan overkomen.

Het kan misschien verstandig zijn om zondag te laten schieten en naar Roubaix toe te werken, te zien hoe erg het is...
Pogacar was denk ik 2 weken geleden ook wat verkouden voor de start van Milaan-Sanremo maar reed daar nog een sterke koers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan