Chelark007
Well-known member
Is er 1 die topfavoriet is voor zondag?
VDP zijn koers niet gezien in amstel..
Ga er vanuit dat VA niet mee doet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sprint van stervende zwanen dus zo hoog ligt snelheid daar niet (na bergop even gekeken was niet boven de 40 alvast) en in boplast kun je niet liggenWas minder gevaarlijk dan het in een sprint te doen natuurlijk. Snelheid ligt lager en renners zitten minder op hun limiet. Ik denk niet dat iemand daar een reactie van oh nee er kon iemand zwaar gevallen zijn. Terwijl je dat bij Wellens wel had. Als Evenepoel daar niet keihard remt ligt hij in de nadar.

VDP is uiteraard gewoon topfavoriet, met kilometers overschot. Daarna kom je al snel bij Laporte uit. Maar ik zou er zeker niet van verschieten als er een outsider wint. Van Aert die alsnog in goeie vorm aan de start verschijnt sluit ik trouwens ook nog niet uit, al kunnen we daar op dit moment weinig zinvols over zeggen.Is er 1 die topfavoriet is voor zondag?
Zonder die platte band deed die gewoon mee voor de winst.Mja, terechte DQ voor Wellens idd. Het is alsof de wedstrijd voor hem zo moest eindigen...
Ik hoop dat Teuns in LBL toch wat meer geluk heeft, lijkt toch echt wel de goede vorm te pakken te hebben. Winnen is daar te hoog gegrepen, maar een gooi naar top 5 moet kunnen.
Hij heeft een waarschuwing gekregen, wat op zich ok is. Dat was idd wel niet slim van hem..Remco moest ook wel al DQ zijn he
Dit dus heEr zijn er hier ook weer een paar aan het overdrijven zeg.
Er wordt vaak gezegd over Wellens dat hij te veel met z'n krachten speelt, domweg aanvalt op verkeerde momenten en dergelijke. Nu rijdt hij wat mij betreft tot aan de sprint een heel slimme koers en dan heb je dit weer.Dit dus heEr wordt vaak gezegd over Wellens dat hij te veel met z'n krachten speelt, domweg aanvalt op verkeerde momenten en dergelijke. Nu rijdt hij wat mij betreft tot aan de sprint een heel slimme koers en dan heb je dit weer.
Wellens gaat toch juist van kop af als Sheffield overneemt? Dan is het toch niet aan hem om er meteen achter te gaan?
Sheffield rijdt blijkbaar ook zondag mee, ik zie diem zonder tegenslag, in PR ook echt wel ver geraken tbh, reed verdomme sterk!
De blikken nieuwe talenten blijven maar langs alle kanten open getrokken worden zot![]()

Moe zal hij toch niet geweest zijn van die 5 seconden kopwerk?Wellens gaat toch juist van kop af als Sheffield overneemt? Dan is het toch niet aan hem om er meteen achter te gaan?
Bijna elke rit? Is dat dan in 90% van zijn ritten of in 5%? Of is dat weer zon statement dat niet onderbouwd is?Onschuldig of niet, Remco moet zijn handen thuishouden. Het is bijna elke rit wel iets met hem.
Hij is een geweldige coureur, maar wat nederigheid had hem niet misstaan.
VA start. Hij moet lossen? Ah ja Covid. Hij is nog niet goed hersteld!VDP is uiteraard gewoon topfavoriet, met kilometers overschot. Daarna kom je al snel bij Laporte uit. Maar ik zou er zeker niet van verschieten als er een outsider wint. Van Aert die alsnog in goeie vorm aan de start verschijnt sluit ik trouwens ook nog niet uit, al kunnen we daar op dit moment weinig zinvols over zeggen.
Als ik het fragment zie van wat hij doet in de sprint, daarvan kan je nog zeggen oké dat is emotie.Bijna elke rit? Is dat dan in 90% van zijn ritten of in 5%? Of is dat weer zon statement dat niet onderbouwd is?
Dat hij meer gesticuleerd dan iemand anders akkoord, dat hij dat niet nodig heeft is ook waar maar het wordt telkens ook zo overdreven uitvergroot als hij dat doet.
Moet ik dan uit elke rit de fases gaan halen om het te onderbouwen?Bijna elke rit? Is dat dan in 90% van zijn ritten of in 5%? Of is dat weer zon statement dat niet onderbouwd is?
Dat hij meer gesticuleerd dan iemand anders akkoord, dat hij dat niet nodig heeft is ook waar maar het wordt telkens ook zo overdreven uitvergroot als hij dat doet.
Remco doet mij soms wat denken die voor het minste naar de ref loopt om te zagen of zit te gesticuleren naar de tegenpartij.Onschuldig of niet, Remco moet zijn handen thuishouden. Het is bijna elke rit wel iets met hem.
Hij is een geweldige coureur, maar wat nederigheid had hem niet misstaan.

Maar als je dan over de meet komt en daar staat een manneke van 8 die u om een handtekening vraagt omdat hij naar u opkijkt en je negeert deze gewoon straal. Sterker je nog je geeft hem een blik alsof je elk moment hem op zijn gezicht gaat slaan, nee sorry hoor maar dat is toch echt wel een brug te ver.
Je kan ook gewoon op een normale manier reageren en zeggen dat hij straks naar de bus moet komen ofzo, als je wat gekalmeerd bent. En als je daarna dan in het interview nog zichtbaar gefrustreerd wat bijdehand gaat doen, nee sorry hoor maar dat is echt gewoon not done.
Dat is meer opgeblazen dan iets anders.. zijn zetje was niet goed te keuren maar hij heeft zich daar trouwens ook direct voor geëxcuseerd. Moesten er overal camera's staan in een peloton je zou verschieten hoeveel van die zetjes er gegeven worden onderweg. De waarschuwing van de jury was terecht uiteraard.. case closed!Zijn gebaartjes onderweg en misbaar aan de finish zullen ze hem vooral kwalijk nemen. Uiteraard reed hij weer erg sterk. Je moet wel in gootjes kunnen rijden als je ooit wil meedoen in de Vlaamse koersen.
Werkelijk elke renner reageert daar in de sprint, de altijd goed gezinde Pogacar onlangs ook in de Ronde. Was zelfs gewoon zelf fout maar niemand dat daar om maalt.Als ik het fragment zie van wat hij doet in de sprint, daarvan kan je nog zeggen oké dat is emotie.
Dat is niet nodig maar nog begrijpbaar langs een kant.
Maar als je dan over de meet komt en daar staat een manneke van 8 die u om een handtekening vraagt omdat hij naar u opkijkt en je negeert deze gewoon straal. Sterker je nog je geeft hem een blik alsof je elk moment hem op zijn gezicht gaat slaan, nee sorry hoor maar dat is toch echt wel een brug te ver.
Je kan ook gewoon op een normale manier reageren en zeggen dat hij straks naar de bus moet komen ofzo, als je wat gekalmeerd bent. En als je daarna dan in het interview nog zichtbaar gefrustreerd wat bijdehand gaat doen, nee sorry hoor maar dat is echt gewoon not done.
Als renner is het goed dat je presteert. Maar een beetje normaal doen en respectvol zijn is toch ook super belangrijk hoor.
Ik zie nog altijd zijn optreden in extra time koers voor mij. Dat staat echt in de boeken als meest arrogante optreden van een renner in dat programma. werk daar toch aan denk ik dan.
Of wil je Ricco 2 worden?
Helemaal niet uit elke rit maar hij heeft bijna 30 koersdagen dit jaar en ik kan mij daaruit toch weinig voor de geest halen. Toch een beetje een overdreven statement dan. Wel akkoord met uw laatste alinea.Moet ik dan uit elke rit de fases gaan halen om het te onderbouwen?
Ik kan mij i.i.g. geen rit voor het beeld halen waar hij niks deed.
Mij maakt dat niet uit, maar ik heb zoveel liever een talent die gewoon met zijn voeten op de grond blijft staan. En dat zie ik gewoon niet echt bij hem of te weinig. Zijn interview vandaag vond ik wel goed na de wedstrijd.
Hij is imo TE euforisch als hij eens een goede dag heeft en dat ontploft vaak in zijn gezicht een tijdje later.
Daar moet hij wat slimmer in worden. Als renner kan je beter goeie prestaties relativeren, de media zal u al genoeg ophemelen.