Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Let op dat Ricco al een onuitstaanbare kwal was en totaal niet geliefd was nog lang voor hij betrapt werd op doping.
De enige reden waarom een ploeg hem aannam was omdat hij ook gewoon presteerde, achteraf kwam uit waarom maar bon.
Waar doel je nu precies op? Waarom vind je het zo belangrijk om door te bomen over een actie waar iedereen het over eens is dat die actie not done is?

Waar doel je nu precies op? Waarom vind je het zo belangrijk om door te bomen over een actie waar iedereen het over eens is dat die actie not done is?

Kendel heeft ooit een handtekening van Evenepoel gevraagd maar heeft toen een urine bidon in zijn gezicht gekregen van Remco en sindsdien is het nooit meer goed gekomen. Is al meer dan een jaar dat Kendel over elke actie van Evenepoel blijft doordrammen.

Als hij dan iets teveel in het rood draait kan zijn jaar/carrière in het slechtste geval erop zitten.
Ik denk dat men het erger heeft doen lijken dan het was, zodat ze de stress konden wegnemen van VA.

Als VA echt mee doet (wat mijzelf ook verbaasd heeft), dan gaat ie buiten misschien een klein kuchje en zich één dag wat slecht gevoeld hebben, NUL KOMMA NUL ziek geweest zijn en de dag erna al terug op de rollen hebben gefietst hoor. En dat kan hé. Sommige mensen krijgen Covid maar worden niet of amper ziek.

Volgens mij is VA dus al bijna 2 weken genezen. (En ja dus al van toen hij de diagnose kreeg).

En nu is de stress dus weg. Zie mijn post een beetje hierboven.

Weinig realistisch natuurlijk. We moeten ook een beetje serieus blijven. :p

Evenepoel krijgt trouwens bakken terechte kritiek over zich heen.

Hij zal echt moeten veranderen of hij zal snel Remco Ricco worden.
Overdrijven is ook een vak bij u.. vergelijken met Ricco.. man man het wordt lachwekkender en lachwekkender uw anti-Remco postings.. Bakken kritiek.. ook overdreven. Ze zeggen gewoon dat hij die move niet mocht doen en dat is zo.. Je moest eens weten hoeveel duwen en zetjes er worden gegeven in koers waar géén camera opstaat.. je zou verschieten. Sagan ook nooit beziggezien blijkbaar? Dat was nog 10x erger...

Echter als het Remco is dan moet een "zetje" het liefst zo veel mogelijk opgeblazen worden en roept men schande... Hij kreeg een terechte waarschuwing ervoor en heeft zich geëxcuseerd.. case closed

Zoals deze zijn er nog vele. Dat is gewoon terechte kritiek want zulke acties horen niet.

Let op dat Ricco al een onuitstaanbare kwal was en totaal niet geliefd was nog lang voor hij betrapt werd op doping.
De enige reden waarom een ploeg hem aannam was omdat hij ook gewoon presteerde, achteraf kwam uit waarom maar bon.
Ocharme een Engelsman die uiteraard een Engelse renner beschermt in zijn commentaar.. En duw nog vele malen bekeken, zo erg was het nu ook weer niet.

de corona viel mee dacht ik en eens een weekje niets doen, is geen ramp he. Conditie en vorm van ervoor is niet op 1-2-3 weg
Je moet u niet mispakken aan hoe snel conditie afneemt hoor.
Zeker als je op uw top bent en elke procent telt is 3% verliezen niet bevorderlijk :p

Ook gewoon de impact cardiovasculair, waar Corona aantoonbaar een impact op heeft. Ik weet het niet of het zo verstandig is, ook al waren de symptomen maar mild.

Zoals deze zijn er nog vele. Dat is gewoon terechte kritiek want zulke acties horen niet.

Als Remco zijn handen aan zijn stuur houdt en gewoon in het wiel van Victor blijft had Turner ook een kwak gekregen, zonder dat er commentaar op komt. Dan was het Turner die Remco uit het wiel van Victor probeert te rijden.

https://www.hln.be/parijs-roubaix/s...-druk-binnen-de-ploeg-om-te-koersen~acaf35b1/
Klinkt toch dat er redelijk wat paniek is binnen die ploeg wat ook afstraalt op de renners, kan nooit goed zijn. Lijkt me een hopeloze zaak te worden, want veel winnen ga je op die manier niet.

Beetje raar komend van de man die voor een groot deel verantwoordelijk is voor die puntensituatie.
Gilbert is ook de enige die "niet fit" zit te rijden hoor. En laten we eerlijk zijn, die is al 3 jaar zogezegd niet fit en heeft al 2x een lange rustperiode gekregen van zijn ploeg. Beetje rare uithaal.

Er zal wel paniek zijn, dat is niet positief, maar LTS start met 5 in Frankrijk. Wellens moet daar dus letterlijk naartoe omdat ze daar anders niet mogen starten volgende de UCI regels. Ze hebben namelijk geen andere fitte renners. Er zijn wel andere ploegen die moeite hebben gehad om volledige teams op te stellen de afgelopen weken. Ook bij Wanty rijden "niet fitte" renners voor de moment door. Bij Israel hebben ze op een bepaald moment niets anders gedaan, tot ze helemaal niet meer konden.

Heeft er iemand ervaring met het bezoeken van Parijs-Roubaix. Ik zit met vrienden een weekendje in Rijsel. Ik wou eerst naar de Carrefour de l'arbre gaan. Maar daar is blijkbaar al enkele jaren een verbod op alcohol. Iemand suggesties voor een locatie waar je iets kan drinken en ideaal gezien op een groot scherm kan kijken. Liefst zo dicht mogelijk bij Rijsel/Roubaix.

Thx!

Heeft er iemand ervaring met het bezoeken van Parijs-Roubaix. Ik zit met vrienden een weekendje in Rijsel. Ik wou eerst naar de Carrefour de l'arbre gaan. Maar daar is blijkbaar al enkele jaren een verbod op alcohol. Iemand suggesties voor een locatie waar je iets kan drinken en ideaal gezien op een groot scherm kan kijken. Liefst zo dicht mogelijk bij Rijsel/Roubaix.

Thx!

De Vlaamse boerenkermis langs de kasseistroken is al een tijdje achter de rug hoor. Geen feest- en biertenten meer, wel strengere gendarmes. Helemaal terecht overigens.
Je eigen frigobox meenemen en het beschaafd houden blijft natuurlijk wel mogelijk.
Voor een groot scherm moet je de strook afwandelen en bij een camper ergens gaan staan.

De charme van de koers blijft aanwezig! (Itt een halve klim in de RVV die afgezet is voor VIPS...)

Overdrijven is ook een vak bij u.. vergelijken met Ricco.. man man het wordt lachwekkender en lachwekkender uw anti-Remco postings.. Bakken kritiek.. ook overdreven. Ze zeggen gewoon dat hij die move niet mocht doen en dat is zo.. Je moest eens weten hoeveel duwen en zetjes er worden gegeven in koers waar géén camera opstaat.. je zou verschieten. Sagan ook nooit beziggezien blijkbaar? Dat was nog 10x erger...

Echter als het Remco is dan moet een "zetje" het liefst zo veel mogelijk opgeblazen worden en roept men schande... Hij kreeg een terechte waarschuwing ervoor en heeft zich geëxcuseerd.. case closed
Ik vind het ook overdreven, het was maar een klein "zetje" maar het twas wel dom en onnodig.

Het verschil tussen Remco en Sagan is dat Sagan al veel meer bewezen heeft en op die leeftijd zeker nog niet zoveel streken had.
Het probleem met Remco is dat hij zich gedraagd als ne superbelangrijke mens die zich verrheven voelt boven het peleton.. Dan wordt er natuurlijk een vergrootglas op zijn gedragingen gezet. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Een betje nederigheid kan geen kwaad.. Kijk naar ne Pogacar bvb. Dat is effectief DE man maar dienen hangt het toch zo niet uit.

Begrijp mij ni verkeerd, ik ben wel degelijk fan van Remco, elke koers waar hij aan meedoet maakt hij ook effectief mee de koers. Fantastisch vind ik het. Maar ik irriteer mij toch ook wel aan zijn streken.. Ik snap ook wel waar dat van komt. Al die gaminkes uit Dilbeek hebben het redelijk hoog in hunnen bol :) Dat is daar ne way of life. Dat was vroeger ook al zo. Ik woon in een buurgemeente en "die van Dilbeq" was een speciale soort :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan