Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij ze Ganna te heet hebben gewassen, was dat inderdaad Kwiat.Rijden die op een tandem?

60inch vs 10inch.Ik snap echt niet hoe je zoveel fout kunt zijn als Karl en José, echt oprecht niet.
Nee Van Aert zit niet in de groep van VdP.
Wtf barrage aan het maken? Mohoric 2 minuten geven cadeau ofwa ?
Een verklaring voor het gesukkel van Van Aert in het Bos? Hij reed er op de fiets van Roosen. Aangezien het tempo gedrukt wordt in het eerste peloton, hangt een rentree in de lucht. (Sporza.be)
Inderdaad, maar ik begrijp ook de reacties hier niet dat VA moest lossen op de kasseien. 100% duidelijk dat hij gewoon daar buiten beeld pech gehad heeft.Zo blind als iets zijn de mannen. VA zat aan de kop van dat 2de peloton op een kleine minuut van VDP..
Ik vraag me toch af wat van Aert nu aan de hand had. Lijkt me voorlopig nog gewoon in orde.
Ik vraag me toch af wat van Aert nu aan de hand had. Lijkt me voorlopig nog gewoon in orde.
Maar met 3 meer vooraan?
Dat verklaart al veel.Een verklaring voor het gesukkel van Van Aert in het Bos? Hij reed er op de fiets van Roosen. Aangezien het tempo gedrukt wordt in het eerste peloton, hangt een rentree in de lucht.(Sporza.be)
Je kan naar Eurosport ook kijken heIk snap echt niet hoe je zoveel fout kunt zijn als Karl en José, echt oprecht niet.
Nee Van Aert zit niet in de groep van VdP.
@Slackmans zal het wel weten die ziet alles blijkbaarMaar met 3 meer vooraan?
Waar is Pedersen naartoe? Belangrijke hardrijder kwijt…

Moest het zonder reclame zijn, ik zou het toch serieus overwegen. Met Engelse commentaar welteverstaan. Niet dat Sporza zo slecht is, maar die mannen vind ik toch beter.Je kan naar Eurosport ook kijken he