Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest het zonder reclame zijn, ik zou het toch serieus overwegen. Met Engelse commentaar welteverstaan. Niet dat Sporza zo slecht is, maar die mannen vind ik toch beter.
Engels commentaar is altijd beter, bij voetbal en F1 sowieso al

Zou die er nog tussen rijden? Ballerini en Swift rijd er nog wat voor het peloton maar van Pedersen geen info.

Ik heb Pedersen eerlijk gezegd niet meer gezien sinds die samen met een 5tal anderen lek reedt achterin het peloton. Vermeersch zat daar ook bij en die zit er wel terug bij dus wie weet zit hij ergens. Die is eerder ook al gevallen natuurlijk.

In alle geval 2 minuten voor mohoric die rijdt er wa bij aan halve kracht, hij zal er niet ver van zijn vandaag

Ik heb Pedersen eerlijk gezegd niet meer gezien sinds die samen met een 5tal anderen lek reedt achterin het peloton. Vermeersch zat daar ook bij en die zit er wel terug bij dus wie weet zit hij ergens. Die is eerder ook al gevallen natuurlijk.

Ik heb het wel over Casper uit de kopgroep niet Mads.

gaat over Capser Pedersen die in de kopgroep zat

Mohoric ondertussen 2m15 voor en de kilometers tikken weg.
De Moscon van dit jaar…?
Of Tom Devriendt natuurlijk :tongue:

Ah de verloren zoon is terug gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan