SomeDude
Banned
Ja elke eurocent nodig om Nuyens te kunnen betalenWaarom rijd VA eigenlijk altijd met de gat lelijke helm? Persoonlijke sponsor of zo? Zet daar toch gewoon een geel ding op je hoofd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja elke eurocent nodig om Nuyens te kunnen betalenWaarom rijd VA eigenlijk altijd met de gat lelijke helm? Persoonlijke sponsor of zo? Zet daar toch gewoon een geel ding op je hoofd.
Om minder lek te rijden.Waarom rijd VA eigenlijk altijd met de gat lelijke helm?
Ik heb het gevoel dat er vandaag echt wel enorm veel lekke banden zijn. Misschien valt het mij gewoon minder op in andere Roubaix edities.
VA geluk dat Mohoric ook lek reed, het valt even stil, anders was het game over denk ik.Oef, hij is terug. Nu wat proberen te herstellen, maar dit pak je wel mee.
Meer losse steentjes en “vuil” door de droogte… gisteren ook al een volledige karavaan gepasseerd met de vrouwen die alles “opgewoeld” hebbenMeer miserie gezien dat de afgelopen regen editie heb ik ook de indruk.
Weer wel (gratis) reclame voor Wanty.

Ik zag Lampaert even niet meer?
Edit: nevermind
Inderdaad zie Lampaert niet, naar de wagen lijkt me een slecht moment?
EDIT: hij is daar!
Moet wel zien dat hij de juiste vlucht niet mist dan.van der Poel is dat hier goed aan het regelen. Geeft weer geen trap teveel. Laat altijd iemand anders het gat dichtrijden.