Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan je nu 100% fit kunt zijn na een corona besmetting paar weken voor Roubaix? Dat hij dit laat zien aan 95% geeft gewoon weer hoe die zijn basis is.

Enorm sterke wedstrijd van Van Baarle. Oververdiend.
VA ook 2 keer pech (minstens). In Wallers op een andere fiets en op een slecht moment lek maar iedereen zat daar volgens mij stikkapot waardoor het tempo in die groep de lucht niet inging. Ineos beloont voor het zeer offensieve en mooie koers. Kwiat en Ganna wat moeten bekopen en misschien reed Kwiat vooral in dienst van maar Van Baarle absolute superdag, niet gestolen, was beter dan Lampaert en Mohoric, al reed die laatste ook een zeer aantrekkelijke koers en heel lang met De Vriendt in het offensief gereden.

Van Baarle trouwens ook minstens 1 keer pech gehad (en toen uit groep 1 weggezakt denk ik door de pech?) En met Ganna bvb. is de ploeg niet gespaard gebleven. Turner ook gevallen op het slot ergens. Maar dat is Roubaix. Kans is wel meer dan 50% dat je als individu iets tegenkomt.

Het is een mooie koers waar inzet toch vaak beloond wordt maar waar pech een heel grote rol speelt in de koers. Maar ik vind het mooiste sportevenement van het jaar. De editie van Hayman, vorig jaar en nu dit jaar waren allemaal superspannend. Heroiek en epiek. Op dagen als deze groeit het respect voor wielrenners toch enorm.

A Sunday in Hell, de documentaire waar Karl het over had, ook zeker eens kijken als je daar interesse in hebt. Is op YT te vinden.

Eventjes gelinkt in de spoiler voor wie interesse heeft.

Hoe kan je nu 100% fit kunt zijn na een corona besmetting paar weken voor Roubaix? Dat hij dit laat zien aan 95% geeft gewoon weer hoe die zijn basis is.

Enorm sterke wedstrijd van Van Baarle. Oververdiend.
Niet mee eens. Voor hetzelfde geld is VA 1 dag wat ziekjes geweest en dat was het dan en heeft Covid geen impact gehad op zijn lichaam (na 2 weken weer bijtrainen bedoel ik dan) en is hij de dag erna al op de rollen beginnen trainen.

Wat als VA geen Covid gehad had, had hij dan gewonnen? Ik weet het nog zo niet. We zullen het nooit zeker weten.

Maar zowiezo heeft VA een sterke wedstrijd gereden, .. niets op af te dingen .. 2x pech in volle finale was er gewoon net te veel aan.

Tuurlijk niet. Wat een verademing om eens geen Antwerps op TV te horen in deze tijden.
Het zou pas helemaal een verademing zijn als we eens geen fokking Oost of West Vlaams zouden moeten horen. Nu weer luisteren naar dat spraakgebrek van Bakkermans, Jezus Christus. Zo moeilijk is het alfabet nu ook weer niet.

Ey ma voor de rest geen problemen met West Vlamingen ofzo he, pls no strafpunten Jonas

Het zou pas helemaal een verademing zijn als we eens geen fokking Oost of West Vlaams zouden moeten horen. Nu weer luisteren naar dat spraakgebrek van Bakkermans, Jezus Christus. Zo moeilijk is het alfabet nu ook weer niet.

Ey ma voor de rest geen problemen met West Vlamingen ofzo he, pls no strafpunten Jonas

Ei je een twa tege west vlaomingen misschien? als ke ne kee moe afkome moe je't moa zegge wei :p

Verdomske nieweird!!!

:unsure:

Ik zeg dat ik niet weet hoe hij koersen over 200 km kan verteren. Ik zeg niet dat hij het niet kan, ik zeg dat ik het niet weet. Is iets heel anders. De Giro kijk ik niet altijd, dat heb ik niet gezien of opgevangen. Maar dat het een goede renner is en dat hij body heeft, dat weet ik. Dus het verbaast me niet dat hij dit kan. Ik zeg dan ook dat hij terug zal komen om te winnen, want over kasseien rijden kan hij, dat zag je vandaag.

Je hoort geen West-Vlaamse commentaar. Als je dat denkt heb je geen idee wat west-vlaams is.

Weetje van de dag. Van aert is de enige renner uit de top die vorig jaar de finish haalde.
Van Baarle OOT. Devriendt, Kung en Mohoric DNF.
Over een uurtje mijn wielerprono selectie voor volgend jaar eens beginnen maken se.

Denk je echt dat bij LBL kan winnnen?
Hij is geen absolute topfavoriet maar volgens mij kan het wel. Als het echt waar is dat hij maar aan 95% reed vandaag (al geloof ik dat niet, maar goed iedereen zijn visie / wetenschap) dan kan hij aan 100% LBL winnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan