June
Active member
Van de week kregen wij te horen dat een oude buurvrouw van ons een agressieve ziekte heeft waarvoor ze weken aaneen in het ziekenhuis moet, oa omdat haar weerstand naar 0 gaat (tijdelijk) en daarna weer opgebouwd. Ik heb haar nog niet uitgebreid gesproken want het nieuws is vers (voor haar) en zij moet dit samen met haar gezin eerst verwerken. Het is goed mogelijk dat alle vragen die ik bedenk, zij daar nog niet de kans voor heeft gehad haar eigen behandelteam te stellen. Geen idee wanneer ze opgenomen wordt maar het zal op (zeer) korte termijn zijn. Ik wil haar op dit moment ook niet lastig vallen met mijn vragen. Uit mijn eigen ervaring bij een agressieve ziekte weet ik dat je tijd en ruimte nodig hebt om het te verwerken.
Ik wil even in het midden laten om welke aandoening het gaat. Gelukkig is het ook niet essentieel gezien de vragen die ik heb,
Maar misschien heeft iemand hier zoiets meegemaakt, zelf of van dichtbij (in afzondering moeten liggen, weken aaneen) ?
Ik neem aan dat gezien de situatie, mensen niet zomaar op bezoek kunnen komen maar dat staat ons niet in de weg om iets te sturen als steun, tegen de verveling. Zou ze eten mogen ontvangen of bloemen? Een tijdschrift of boeken? Wat is (niet) mogelijk en wat is fijn om te krijgen in zo’n situatie.
Alvast bedankt voor het lezen.
Ik wil even in het midden laten om welke aandoening het gaat. Gelukkig is het ook niet essentieel gezien de vragen die ik heb,
Maar misschien heeft iemand hier zoiets meegemaakt, zelf of van dichtbij (in afzondering moeten liggen, weken aaneen) ?
Ik neem aan dat gezien de situatie, mensen niet zomaar op bezoek kunnen komen maar dat staat ons niet in de weg om iets te sturen als steun, tegen de verveling. Zou ze eten mogen ontvangen of bloemen? Een tijdschrift of boeken? Wat is (niet) mogelijk en wat is fijn om te krijgen in zo’n situatie.
Alvast bedankt voor het lezen.
that we can do! Maar het is niet zo dat er bepaald apparaat (of licht) is dat een product kan ontdoen van bacteriën ed zodat iets wel mee kan.