Vraagje voor de diehards

BarryButsers

New member
Nu met de overgang van 9lives naar BeyondGaming ben ik even de nostalgische toer op gegaan...
Hierbij moest ik terug denken aan de tijd van (volgensmij) het arena51 forum , ik kan mij nog herinneren dat daar toen een topteam (een garnaal??) ech twel bezig was met een aantal topzaken.
1) Heeft iemand de (youtube??) filmpjes waar zij de eerste road trip naar de USA maakte?
2) Zijn deze kerels nog met iets bezig ,want volgensmij waren ze ook niet meer betrokken in het 9lives platform.

Zou tof zijn om nog eens terug te kunnen blikken....

Spelletjesgarnaal en het latere Arena51 heeft nooit iets te maken gehad met games.telenet.be/9lives.

Geen idee of de filmpjes nog ergens beschikbaar zijn. De Garnaal zelf zit nu in Amerika, werkt in IT daar. Was eigenlijk een rare kwiet en zijn exit was ook niet zo fraai. Hij heeft het forum zomaar uit zichzelf gesloten op een bepaald moment. De community is op eigen houtje nog doorgegaan en de harde kern heeft nog steeds een eigen forum.

Laatst bewerkt:
Je kan de afleveringen van ShrimpTV nog vinden op YouTube. Apollo kan je tegenkomen op Reddit. El Shrimp zit zoals gezegd ik Californië (?) in de IT.

ShrimpRefuge bestaat nog maar het is daar wel anders als hier laat ons zeggen.

Geen idee of de filmpjes nog ergens beschikbaar zijn. De Garnaal zelf zit nu in Amerika, werkt in IT daar. Was eigenlijk een rare kwiet en zijn exit was ook niet zo fraai. Hij heeft het forum op zich op eigen houtje gesloten op een bepaald moment. De community is op eigen houtje nog doorgegaan en de harde kern heeft nog steeds een eigen forum.
Shrimp Reguge

Was spelletjesgarnaal nie van Skynet of ben ik mis? Ik herinner me nog way back in the day dat je van Belgacom elke maand een gratis game kreeg. Daar zaten nog toppers bij ook soms. PoP SoT zo nog gekregen.

Nog een tv-programma uit de oude doos: Uninvited.

Jim tv was vroeger toch nen plezante zender zene.
Regi's World, We Like To Party, ... goeie marginale tv

Terug
Bovenaan