Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Hoe kunt ge nu als organisatie denken 'we hangen daar een stickertje op, daarmee is dat wel in orde'. Dan hebt ge toch gewoon geen flauw benul van wat koersen is, of het kan u gene fuck schelen.

Heb je weer een wilde bet geplaatst vandaag? Want dikke kans dat er weer een verre outside wint of zo.

Nee deze keer niet, deze was moeilijk te voorspellen, want zelfs nu niet zeker. Ik gok normaal niet hoor, toevallig gisteren omdat die odd zo hoog was en ik dat raar vond.

Kijk, ik haat dit gedoe hé, stadscircuits met regen, dat gaat niet op moderne koersfietsen en met de stress in het moderne wielrennen, maar rijke topploegen die ff gaan beslissen dat kleinere ploegjes niet mogen doorrijden is absoluut niet de oplossing.

Dank u rijke topploegen!!! Ze hebben er voor gezorgd dat een kleiner ploegje heeft gewonnen!!!

Man, wat een opsteker voor Lotto Dstny na het verlies van Tijl deze week.

Deze etappe was zeker voor de neutrale liefhebber een anticlimax, maar ik ben natuurlijk ontzettend blij. Ik kan me niet inbeelden wat voor emoties er door die jongens moet gaan nu.

Man, wat een opsteker voor Lotto Dstny na het verlies van Tijl deze week.

Deze etappe was zeker voor de neutrale liefhebber een anticlimax, maar ik ben natuurlijk ontzettend blij. Ik kan me niet inbeelden wat voor emoties er door die jongens moet gaan nu.
Hoeveel van die renners kenden Tijl?

Hoeveel van die renners kenden Tijl?

Die heeft gewoon al meegereden met de profs dit jaar en was op stage in juli met hen. Dus rare en onnodige reactie hoor.

Er zijn er natuurlijk sommigen die hem beter kenden (Slock en Beullens waren er goed bevriend mee, Van Eetvelt kende hem ook goed) dan anderen, maar dat betekent niet dat dit niet heel moeilijk was voor eender wie in het team.

Die heeft gewoon al meegereden met de profs dit jaar en was op stage in juli met hen. Dus rare en onnodige reactie hoor.

Er zijn er natuurlijk sommigen die hem beter kenden (Slock en Beullens waren er goed bevriend mee, Van Eetvelt kende hem ook goed) dan anderen, maar dat betekent niet dat dit niet heel moeilijk was voor eender wie in het team.
Euhm Vermeersch kende hem alvast niet persoonlijk, Beullens wel maar die is er niet.
Of dat nu een renner is van uw ploeg of een ander is even erg imo
Hem kennen of niet maakt het gewoon nog erger

Euhm Vermeersch kende hem alvast niet persoonlijk, Beullens wel maar die is er niet.
Of dat nu een renner is van uw ploeg of een ander is even erg imo
Hem kennen of niet maakt het gewoon nog erger

Wat begrijp je niet van mijn post?
Beullens zit gewoon in de Renewi Tour. Vermeersch had er nog niet mee gekoerst en zat ook niet op team stage want die zat in de Tour. Veel anderen van de profploeg wel. Ik snap echt niet waarom je hier over wilt discussiëren of wat uw punt zelfs is.

Wat begrijp je niet van mijn post?
Beullens zit gewoon in de Renewi Tour. Vermeersch had er nog niet mee gekoerst en zat ook niet op team stage want die zat in de Tour. Veel anderen van de profploeg wel. Ik snap echt niet waarom je hier over wilt discussiëren of wat uw punt zelfs is.
Weet je wel wat uw punt is?
Mijn punt is dat het niet teamgebonden is want er zijn ongetwijfeld renners bij andere teams die hem beter kenden dan renners van Lotto

Terug
Bovenaan