Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cian de jongste aller tijdenBij nog andere outsiders kan je ook wel nog iets verzinnen![]()

Ik denk niet dat Remco dit jaar de Vuelta wint. Maar dat dacht ik vorig jaar ook dus hij mag mij opnieuw verrassen.Ik ben vooral benieuwd nu Remco eens kan koersen met een topper zoals Vingegaard, zal veel laten zien hoe de krachtsverhoudingen zijn.
Pogacar doet niet mee spijtig genoeg.
Zal een goede indicatie geven als Remco volgend jaar de Tour wil rijden...ik vrees dat Vingegaard nog een maatje te groot is en nog een tijdje gaat blijven.

Heuh? Dat is toch totaal niet waar? Kijk maar naar Parijs - Nice waar hij niet eens Gaudu kon volgen. En in de vorige jaren heeft die na de Tour ook zo goed als niks meer gepresteerd.Ik denk niet dat Remco dit jaar de Vuelta wint. Maar dat dacht ik vorig jaar ook dus hij mag mij opnieuw verrassen.
Ik ben wel benieuwd in welke vorm Vingegaard aan de start komt. Kan hij de vorm van de Tour doortrekken?
Als er één wielrenner is die voldoende 'basisvorm' heeft om effectief dat niveau door te trekken dan is het Vingegaard wel.
Zijn voorbereiding dit seizoen op de Tour verliep bijna perfect.
Die hebben al wel wat wedstrijden samen gereden, de laatste was Remco voor Jonas. En qua overwinningen in races waar ze samen aan de start stonden is het 4-2 (eigenlijk 3-0 want ze hebben samen in de Hammer series gereden in 2019 en dat is een uitslag per ploeg) voor RemcoIk ben vooral benieuwd nu Remco eens kan koersen met een topper zoals Vingegaard, zal veel laten zien hoe de krachtsverhoudingen zijn.
Pogacar doet niet mee spijtig genoeg.
Zal een goede indicatie geven als Remco volgend jaar de Tour wil rijden...ik vrees dat Vingegaard nog een maatje te groot is en nog een tijdje gaat blijven.
Hoe kom je hierbij?Die hebben al wel wat wedstrijden samen gereden, de laatste was Remco voor Jonas. En qua overwinningen in races waar ze samen aan de start stonden is het 4-2 (eigenlijk 3-0 want ze hebben samen in de Hammer series gereden in 2019 en dat is een uitslag per ploeg) voor Remco
![]()
Gerben Thijssen out of Vuelta a Espana after positive covid test
Intermarché-Circus-Wanty have been dealt a blow on the eve of the start of the 2023 Vuelta a Espana as their star sprinter Gerben Thijssen has been forced to withdraw."Gerben Thijssen will not partici...cyclinguptodate.com

Hoe kom je hierbij?

Ja maar dan nog, hoe kom je zo bij 4-2 of 3-0 uit?Page not found | ProCyclingStats
www.procyclingstats.com
Maar dat zin natuurlijk weinigzeggende statistieken, Spanje zal duidelijker zijn![]()
4 overwinningen voor Remco en 2 voor Jonas in de koersen waar ze samen aan de start stondenJa maar dan nog, hoe kom je zo bij 4-2 of 3-0 uit?
Zelfs als ik alleen rittenwedstrijden zou tellen kom ik daar nooit op uit.
Er valt toch nog niets nuttigs te zeggen over zogenaamde 'duels' tussen Remco en Vingegaard of tussen Remco en Pogacar hé.Die hebben al wel wat wedstrijden samen gereden, de laatste was Remco voor Jonas. En qua overwinningen in races waar ze samen aan de start stonden is het 4-2 (eigenlijk 3-0 want ze hebben samen in de Hammer series gereden in 2019 en dat is een uitslag per ploeg) voor Remco
We zullen eerst zien met welke ambities en vorm Vingegaard aan de start staat, want het is nu allemaal wat vaag.
Daar valt idd weinig over te zeggen. Maar het gaat me er meer over dat hij wel al tegen de toppers gereden heeft.Er valt toch nog niets nuttigs te zeggen over zogenaamde 'duels' tussen Remco en Vingegaard of tussen Remco en Pogacar hé.
Enkel met Roglic hebben we al een aantal duels gehad (al droegen ze zelden tot het einde jammer genoeg)