Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geruchten over zieke renners bij Soudal-QS.
Vanwaar die info? Ik heb eens naar de replay gezien en je ziet daar zowel Vervaeke als Bagioli als laatste aan die klim op +- 60km van de finish beginnen. Iets later komt Bagioli even in beeld en lijkt te lossen. Last van een voorgaande val of toch die ziekte waarvan er geruchten zijn.Zouden betrokken geweest zijn bij een val.
In MSR was Ganna alvast sneller.Wout Van Aert snel?
Ze zaten alvast niet meer in het peloton op 40km van de finish dus wat je beweert klopt niet. Op basis van de beelden lijken beiden effectief gelost op de klim.Andrea Bagioli en Louis Vervaeke kwamen woensdag wel bijna op 16 minuten binnen, maar zij waren wellicht het slachtoffer van de valpartij op 3 kilometer of ze werden erdoor opgehouden. Maar niets die wijst in de richting van ziekte.
Ik beweer dat niet.. wel sommige media. Wielerkrant bv.Ze zaten alvast niet meer in het peloton op 40km van de finish dus wat je beweert klopt niet. Op basis van de beelden lijken beiden effectief gelost op de klim.
Vanwaar die info? Ik heb eens naar de replay gezien en je ziet daar zowel Vervaeke als Bagioli als laatste aan die klim op +- 60km van de finish beginnen. Iets later komt Bagioli even in beeld en lijkt te lossen. Last van een voorgaande val of toch die ziekte waarvan er geruchten zijn.
Cattaneo was betrokken bij die val op 3,1km van de finish.

Remco gaat gene corona krijgen e. Die heeft nog antistoffen genoeg![]()
Met 2 achter peloton rijden is niet sparenHet kan ook nog altijd dat die hun gisteren gewoon gespaard hebben..

Die punten begrijp ik.Haat ? Maar waar haal je het idee dat ik hem zou haten ? Omdat ik niet sta te joelen als een kleuter die een lollipop gekregen heeft wanneer Remco wint ? Nogal spijtig dat je je mening niet mag zeggen zonder als Remco-hater bestempeld te worden.
Ik haat hem niet. Ik ben ook geen fan van hem. Maakt niet uit. Ik ben ook geen fan van Vingegaard en nog minder van Roglic. Waarom zou ik van 1 van die mannen een fan moeten zijn ? Ik zie niet in waarom. Ik ben fan van de koers.
En het feit dat het om een Belg interesseert mij al helemaal geen bal. Ik ben niet chauvinistisch. Ik zie niet in waarom ik meer voor iemand zou moeten supporteren die toevallig binnen dezelfde fictieve lijnen op de wereldbol geboren is als ik. Dat gaat al helemaal aan mij voorbij. Fijn voor sommige mensen dat ze dat gevoel hebben. Voor mijn part doeken ze dit kutland op. Dan zijn we daar ook al weer van af.
Je bent naar het GC aan het kijken, niet naar de rit uitslag. Daar zijn ze gewoon laatste op meer als 10min.https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2023/stage-5-gc
Bagioli 136 en vervaeke 95ste en er waren nog nen helen hoop renners daartussen en rond. Dus dat is wel sparen..