Meester Kweepeer
Member
Toch veel opgaves. Corona is trouwens weer aan een opmars bezig overal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat Van Eetvelt mee is. Benieuwd hoe ver hij komt

Wie zegt dat hij mee is, namen veranderen elke 5 seconde. Nu is het opeens Soler op kop , echt een schande dit![]()

Dat is ook weer waar
Nu is er sprake van dat Lenny Martinez (ook) mee zou zijn...
Omdat het daar ook een zottekot is en ze constant zitten aan te vallenWie zegt dat hij mee is, namen veranderen elke 5 seconde. Nu is het opeens Soler op kop , echt een schande dit![]()
Omdat het daar ook een zottekot is en ze constant zitten aan te vallen

In de veronderstelling dat Martinez ook écht mee is want dat is alles behalve zeker momenteel...
Is dat er niet wat over? Als er straks iets gebeurd in het peloton dan sta je daar met juist nog Gesink & Kelderman? Allemaal leuk zolang alles goed gaat maar als den boel in de soep draait weet ik niet of dat een leuke situatie is. Again... in de veronderstelling dat de namen kloppen.Moet je zo'n Lenny Martinez hier nu zomaar een paar minuten bonus geven vraag ik mij luidop af?In de veronderstelling dat Martinez ook écht mee is want dat is alles behalve zeker momenteel...
Jumbo gaat niet rijden, ze hebben "niemand meer over" in het peloton... Tzal aan Quick-Step en Bora zijn denk ik? UAE misschien voor Ayuso en Almeida.Als ze met 40 man weg zijn begin er maar aan hé om te controleren. Dan moet Evenepoel en Jumbo al zelf er beginnen achteraan springen.
Plot twist: Kuss is de écht kopman 
Daar kan ik nog mee leven.Plot twist: Kuss is de écht kopman![]()
Plannetje van Jumbo voor een grote move op de laatste klim
Van waar komt dat die "GC KUSS" meme?GC KUSS!!!