george_parasol
Active member
het zalige vind ik ook dat hij niet met een demarrage wegrijdt, maar gewoon door op kop met strak tempo iedereen er afrijdt. één voor één doodknijpen
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een verschillen al en dan moet die tijdrit nog komen. De 5e gaat op 5 minuten staan.
Kan geen kwaad, Roger is daar ook nietBuiten nederig en ingetogen zijn![]()
Vuelta ook wel vreemd ingedeeld natuurlijk. Lijkt me dat de zwaarste ritten in de eerste helft van de vuelta zitten? Wel gisteren pas de profielen bekeken, maar laatste week leken de beklimmingen niet zo zwaar?
Ergens is dat jammer, langs de andere kant is zijn ploeg nu ook weer niet zo sterk om elke dag de vluchters binnen schot te houden. Ze moeten dit een hele Vuelta kunnen volhouden hè.Enorm sterk, hallo zeg. Alleen jammer dat ze de vluchters niet binnen schot houden. Zowel vandaag als gisteren had hij dan de rit gewonnen. Bonificaties zijn toch ook belangrijk + als hij morgen coronapositief is moeten we hier weer een jaar luisteren naar “heeft nog nooit een rit gewonnen” etc. ;-)
Enorm sterk, hallo zeg. Alleen jammer dat ze de vluchters niet binnen schot houden. Zowel vandaag als gisteren had hij dan de rit gewonnen. Bonificaties zijn toch ook belangrijk + als hij morgen coronapositief is moeten we hier weer een jaar luisteren naar “heeft nog nooit een rit gewonnen” etc. ;-)
Boni´s zijn overrated... daar wordt altijd veel te veel gewicht aan gegeven. Ik kan mij geen enkele GT voor de geest halen uit de laatste 25 jaar die op boni´s beslist werd...Enorm sterk, hallo zeg. Alleen jammer dat ze de vluchters niet binnen schot houden. Zowel vandaag als gisteren had hij dan de rit gewonnen. Bonificaties zijn toch ook belangrijk + als hij morgen coronapositief is moeten we hier weer een jaar luisteren naar “heeft nog nooit een rit gewonnen” etc. ;-)