Je wilt graag zien hoe Pogacar zijn 3de tour wint of wat?Voila, van Vinge en Pogi heb ik het gevoel dat zij wel op hun absolute top zitten (wat uiteraard een extreem hoog niveau is), bij Remco weet je dat er nog steeds groeimarge inzit. Ik kijk nu al enorm uit naar de Tour van volgend jaar![]()
Want Remco zal niet naar de tour gaan. Ik ga niet zeggen dat hij niks in de tour kan gaan doen, maar het plan om niet de tour te doen is perfect verdedigbaar.
En een giro of vuelta mag dan wel minder prestigieus zijn bij Jan Modaal. Iedereen die een beetje kent van wielrennen weet wel dat qua zwaarte een giro of een vuelta niet moet onderdoen.
En als je kijkt wie top10 reed in de tour dit jaar sorry hoor maar een deelnemersveld in een giro of tour is even goed gestoffeerd uiteindelijk.

. Dan stuurt België een leger naar Spanje, denk ik.
. Haalt hij het niet, achja.. Als je de tegenstand bekijkt verwacht ik nu toch dat hij zeker op het podium zal staan. Roglic, Mas en Remco zijn duidelijk de sterkste 3. Ik zie niet in waarom Remco plots een oplawaai van 15-20 minuten gaat krijgen indien er medisch niets fout is. Als hij de lijn nog wat kan doortrekken gaat hij in de 2e week ook nog tijd nemen op heel wat mannen.