Waar kan ik dit kopen?

Ze leveren toch niet naar BE, had mailtje gestuurd :(

Helaas geen transport naar Belgie

Is voor ons niet rendabel. Het is een product van de leverancier Gardenlux. Kijk even op de site voor de dicht bij zijnde dealer bij jou in de buurt
Bizar, had het bestelproces speciaal als test doorlopen (tot voor de betaling) met een Belgisch adres en nergens een melding gekregen dat er geen verzending naar België mogelijk was.

Bizar, had het bestelproces speciaal als test doorlopen (tot voor de betaling) met een Belgisch adres en nergens een melding gekregen dat er geen verzending naar België mogelijk was.
Als je hun FAQ bekijkt leveren ze geen 'bestrating' naar BE, dus had mailtje gestuurd, geen zin in visa perikelen

Weet iemand waar ik een dergelijke gepersonaliseerde t-shirt kan bestellen? Liefst van een oké kwaliteit en niet van Temu of Shein. Het zou als cadeau zijn, dus het moet wel echt draagbaar zijn.

7e3b1665a3962c2ebaf5bdac1e8f3130.jpg

Weet iemand waar ik een dergelijke gepersonaliseerde t-shirt kan bestellen? Liefst van een oké kwaliteit en niet van Temu of Shein. Het zou als cadeau zijn, dus het moet wel echt draagbaar zijn.

smartphoto.be heeft nu een actie voor vaderdag om zelf zo'n tshirt samen te stellen. Ik weet wel de kwaliteit niet.

https://www.stickermule.com/nl/products/t-shirts-bedrukken ik heb hier ooit eens besteld en dat t-shirt gaat nu toch al een paar jaar mee. Kga niet zeggen dat het superieure kwaliteit is, maar toch minstens ok.
Heeft ook goede reviews op trustpilot: https://nl-be.trustpilot.com/review/stickermule.com?languages=all

...

Vistaprint doet dat ook - zelf geen ervaring mee, maar hun andere producten (bv. banners, posters) waren wel goed.
Hema heeft ook zo'n service, zal waarschijnlijk minder flexibiliteit toelaten qua mogelijkheden -enkel op witte t-shirts en geen idee hoe groot die fotoprint kan zijn- maar misschien wel goedkoper?

Merci allemaal. Maar het gaat echt om dat soort design (zo Hollywoodiaans). Ik had bij de Paasquiz op de VRT gezien dat actrice Anemone Valcke dat droeg en ik vond dat wel gaaf om aan mijn madam te geven. Omdat ze zo'n geweldige mama is en ik door drukte nog geen tijd voor een moederdagcadeau heb kunnen vinden...

Merci allemaal. Maar het gaat echt om dat soort design (zo Hollywoodiaans). Ik had bij de Paasquiz op de VRT gezien dat actrice Anemone Valcke dat droeg en ik vond dat wel gaaf om aan mijn madam te geven. Omdat ze zo'n geweldige mama is en ik door drukte nog geen tijd voor een moederdagcadeau heb kunnen vinden...

Probleem ook opgelost 😅

Ik ben op zoek naar een plug voor in de onderste lat van mijn houten jaloezie.
Ik weet niet van welke producent ze zijn (mogelijk spaans gezien de info op de sticker) en ik vind ook niks gelijkaardig bij de gangbare producenten. Weet er iemand hoe dit heet of waar ik het kan vinden?

ziZqdCJ.png

Terug
Bovenaan