Waar kan ik dit kopen?

Ik zoek een tas voor in mijn laptoptas te steken om mijn kabels in te steken. Eigenlijk zoek ik een soort dunne laptop sleeve met eventueel zakjes in of zo waar ik kabels in kan steken. Grootte van een 15" laptop met bv aan elke kant 4 zakjes zou al een goed begin zijn. Hoe dunner hoe beter. Het moet wel volledig open ritsen en open vouwen als een boek, de meeste laptop sleeves doen dat niet. En liefst nog schappelijk van prijs ;)
Als het iets is met zakjes in dan moeten die wel groot genoeg zijn om bv een opgerolde LAN kabel in vast te houden. Ik haar opgevouwen kabels.

Ik heb Aliexpress en Google al afgezocht maar ik vind niks dat nog maar in de buurt komt. Plan B is een lege sleeve kopen en zelf iets maken om er in te steken om kabels op zijn plaats te houden.

Ik zoek een tas voor in mijn laptoptas te steken om mijn kabels in te steken. Eigenlijk zoek ik een soort dunne laptop sleeve met eventueel zakjes in of zo waar ik kabels in kan steken. Grootte van een 15" laptop met bv aan elke kant 4 zakjes zou al een goed begin zijn. Hoe dunner hoe beter. Het moet wel volledig open ritsen en open vouwen als een boek, de meeste laptop sleeves doen dat niet. En liefst nog schappelijk van prijs ;)
Als het iets is met zakjes in dan moeten die wel groot genoeg zijn om bv een opgerolde LAN kabel in vast te houden. Ik haar opgevouwen kabels.

Ik heb Aliexpress en Google al afgezocht maar ik vind niks dat nog maar in de buurt komt. Plan B is een lege sleeve kopen en zelf iets maken om er in te steken om kabels op zijn plaats te houden.
Je zoekt zoiets voor 15 inch?

IMG_7362.jpeg

zoiets maar het mag dunner zijn en de zakjes (vooral) langs binnen :)
Ik zou toch voor bescherming gaan. Heb hier een, dat moet al een oud ding zijn, laptop tas van Dell, in deze stijl, maar niet zo dik als op deze foto, en daar past een 15 inch laptop in like a glove, met veel cushioning plus een pocket voor een dunne map ofzo binnen het hoofdcompartiment, maar het handigste, is een soort van outer bag (pouch), waar ook een knoert van mijn laptops power convertor in past, en dat gaat een beetje naar binnen, naar die map toe, als ge begrijpt wat ik bedoel... Ik kan tegelijk ook hdmi kabel en andere accessoires gemakkelijk kwijt hierin, en heeft binnenin van dat buitenste pouch ook plaats voor biccen, randapparatuur en dergelijke. Het geheel is niet zo dik hoor, maar vooral de laptop is super beschermd.

Edit, foto toegevoegd. Het geheel is maar de dikte van de laptop plus eentje bij...
20240802_235851.jpg

20240803_000027.jpg

20240803_000527.jpg

Doet zijn ding perfect...

En die pouch zipt bijna helemaal open, net genoeg zodat het niet zou openvallen
20240803_000808.jpg

Laatst bewerkt:
@Ruigen Das Uit wat ik uit @Muscleduck zijn tekst opmaak is dat hij reeds een laptoptas heeft. Hij zoekt gewoon nog een extra sleeve (mogelijks ter extra bescherming?) met extra ruimte om dingen in te bewaren.

Inder
@Ruigen Das Uit wat ik uit @Muscleduck zijn tekst opmaak is dat hij reeds een laptoptas heeft. Hij zoekt gewoon nog een extra sleeve (mogelijks ter extra bescherming?) met extra ruimte om dingen in te bewaren.
daad. Ik heb een laptoprugzak maar zoek een extra sleeve om kabels in te steken. Nu zitten die in ziploc zakjes en die liggen op de bodem van mijn rugzak waardoor het slordig is en het gewicht allemaal naar beneden zit.

Inder

daad. Ik heb een laptoprugzak maar zoek een extra sleeve om kabels in te steken. Nu zitten die in ziploc zakjes en die liggen op de bodem van mijn rugzak waardoor het slordig is en het gewicht allemaal naar beneden zit.
Zoiets :

?

PS: drukpositie 1 deselecteren

Of:
of
of

Zoiets :

?

PS: drukpositie 1 deselecteren

Of:
of
of
Die 1e is zeker interessant. De 2e en 4e staan op AliExpress op mijn lijstje. Die 2e vooral voor mijn klein materiaal zoals tang, multitool, ssd, ...

Ik zoek een iets grotere case voor mijn nieuwe oakleys, maar ik vind nergens afmetingen van die cases van oakley voor mijn model dat ik nu heb, de Gibston. Het formaat van de glazen is groter dan al de reeksen die ik al gekocht had tot nu toe, en mijn OG oakley soft vault case (makkelijk 20+ jaar oud en counting) is net dat tikje te klein. Zou graag in oakley blijven, gezien deze top zijn, maar op hun website staat large soft vault, zonder afmetingen... Misschien moet ik toch naar een ander merk gaan, maar deze zijn licht en stevig voor in een valies tegelijk. Niet met echte kracht erop uiteraard. Dus als iemand mij kan helpen :help:

Of als iemand iets gelijkaardigs weet te linken, liefst echt licht van gewicht, please do so...

Ik zoek een iets grotere case voor mijn nieuwe oakleys, maar ik vind nergens afmetingen van die cases van oakley voor mijn model dat ik nu heb, de Gibston. Het formaat van de glazen is groter dan al de reeksen die ik al gekocht had tot nu toe, en mijn OG oakley soft vault case (makkelijk 20+ jaar oud en counting) is net dat tikje te klein. Zou graag in oakley blijven, gezien deze top zijn, maar op hun website staat large soft vault, zonder afmetingen... Misschien moet ik toch naar een ander merk gaan, maar deze zijn licht en stevig voor in een valies tegelijk. Niet met echte kracht erop uiteraard. Dus als iemand mij kan helpen :help:

Of als iemand iets gelijkaardigs weet te linken, liefst echt licht van gewicht, please do so...
Toch nog een oakley winkel tegengekomen die bijna alle modellen heeft, en deze genomen voor mijn Gibston. Past ruim, en ook superlicht

Weet iemand of men voor het vuurwerkfestival in Knokke op voorhand tickets moet kopen, of is de kans klein dat dat uitverkocht is?

Uiteraard veel te laat want is al voorbij maar is gewoon gratis toegang, beste zicht heb je op de Wandelaar, tss Knokke en Duinbergen.

Van’t jaar op de dijk gestaan waar ze het afschoten, veel te veel volk.

Uiteraard veel te laat want is al voorbij maar is gewoon gratis toegang, beste zicht heb je op de Wandelaar, tss Knokke en Duinbergen.

Van’t jaar op de dijk gestaan waar ze het afschoten, veel te veel volk.
De madam is uiteindelijk met een vriendin gegaan, ik kon ni. Vuurwerk was goed zeiden ze, en ze vonden de typisch Knokse "uniforme" klederdracht wel grappig, elke familie zag er hetzelfde uit, inclusief haarsnit raporteerde ze. :biglaugh:

Niet kopen maar weet iemand waar ik een PS5 kan huren? Ik vind veel services in NL maar hier niet direct. Ik moet enkele games spelen maar geen zin om honderden euro's uit te geven aan een console om er twee weekjes op te gamen. Heb geen kennissen met een PS5 jammergenoeg

Very specific: Ik zoek Pokémon Scale World figures.
Voorbeeld: https://www.bigbadtoystore.com/Search?Brand=1170&Series=22096

Heb er via via enkele kunnen bemachtigen van geweldige kwaliteit, maar die kwamen uiteindelijk uit Japan.
Heb die website (en bijhorende Facebook groep ervan) gevonden, maar lees niets dan problemen. Uiteraard ook nog vaak serieuze import-kosten.

Iemand die weet heeft van verkopers binnen EU van dergelijke figures?

Terug
Bovenaan