Waar kan ik dit kopen?

Ik zoek een vaatwasserbestendige koffiebeker die in een gemiddelde auto-bekerhouder past en ik vind maar niets degelijks. Hier zitten wrs wel een paar pendelaars die zoiets dagelijks gebruiken?

Ik heb niet veel vereisten, gewoon liefst zo weinig mogelijk plastiek (maar zeker geen dealbreaker) - zeker geen goedkoop doorzichtig plastieken deksel dat na 3x gebruiken al niet meer proper wordt. Deksel mag maar hoeft geen opening te hebben, ik doe die toch volledig open bij het drinken. Hoeft ook niet zot isolerend te zijn, binnen de 30 minuten is de koffie toch op.

Ben https://www.kambukka.be/ al tegengekomen, maar als ik het goed begrijp zijn enkel de deksels vaatwasserbestendig.

Ik zoek een vaatwasserbestendige koffiebeker die in een gemiddelde auto-bekerhouder past en ik vind maar niets degelijks. Hier zitten wrs wel een paar pendelaars die zoiets dagelijks gebruiken?

Ik heb niet veel vereisten, gewoon liefst zo weinig mogelijk plastiek (maar zeker geen dealbreaker) - zeker geen goedkoop doorzichtig plastieken deksel dat na 3x gebruiken al niet meer proper wordt. Deksel mag maar hoeft geen opening te hebben, ik doe die toch volledig open bij het drinken. Hoeft ook niet zot isolerend te zijn, binnen de 30 minuten is de koffie toch op.

Ben https://www.kambukka.be/ al tegengekomen, maar als ik het goed begrijp zijn enkel de deksels vaatwasserbestendig.
Eigen bevindingen effe delen:

Deze zag er veelbelovend uit maar is 0,5cm te breed voor mijn (blijkbaar net iets kleiner dan gangbare) bekerhouder 🙄

Dus 't is deze geworden: https://eu.yeti.com/products/rambler-10-tumbler-stainless-steel

887ml koffie 😮 Dan vlieg ik naar het toilet wanneer ik ergens toekom.
Bij mij is het eerder thee.

Sinds mijn vader nierstenen heeft gehad, en ik hem heb horen kermen daarover en hij mij gezegd heeft dat dit genetisch is en was en ik best 2l per dag drink minstens. Ga ik liever een keer meer naar het toilet :p, dan dat ik door moet staan hetgeen hij door heeft moeten staan.

En sinds mijn operatie lijkt het effectief ook in aantocht te zijn. Dus momenteel drink ik vlot 2-3l water op een dag :p in de hoop dat het zich allemaal evacueert zonder ingreep.

Ik heb deze Mepal Ellipse reisbeker, bestaat ook in een grotere variant.
Wel van plastiek dus, maar verder ben ik er heel tevreden van. Door de soort opening voelt het meer alsof je uit een gewone tas drinkt, dat vind ik aangenamer dan uit zo'n klein gaatje drinken.

Om orde te scheppen in de garage en plaats te besparen, ben ik op zoek naar een stevig (kratten)rek waarin men normaal bakken met drank (bier/frisdrank) in zet, maar dan in plaats van bakken drank, plastieken bakken van bijv. Curver die even groot zijn.

Ik heb al gezocht op internet, en daar kan je die wel vinden, maar bijna altijd lees je dat het niet stevig staat, niet stabiel is. Bovendien zou ik het graag eens in het echt zien vooraleer aan te kopen, eentje met redelijk goede reviews kost namelijk bijna 100 euro. Iemand een stevig (kratten)rek waar hij/zij tevreden over is, en waar gekocht?

Op zoek naar een oplaadkabel waarbij het ene uiteinde past in een Google Pixel (8a), het andere in het USB-slot van de PC.

Ik ben zelf niet supergoed met kabels en de termen errond (USB-C etc) en heb in het verleden al eens een verkeerde kabel gekocht, dat zou ik graag willen vermijden deze keer. :p

Op zoek naar een oplaadkabel waarbij het ene uiteinde past in een Google Pixel (8a), het andere in het USB-slot van de PC.

Ik ben zelf niet supergoed met kabels en de termen errond (USB-C etc) en heb in het verleden al eens een verkeerde kabel gekocht, dat zou ik graag willen vermijden deze keer. :p
Jouw Google Pixel heeft USB-C (links op de foto), jouw pc vermoedelijk USB-A (rechts op de foto).

IMG_9335.jpeg

Om orde te scheppen in de garage en plaats te besparen, ben ik op zoek naar een stevig (kratten)rek waarin men normaal bakken met drank (bier/frisdrank) in zet, maar dan in plaats van bakken drank, plastieken bakken van bijv. Curver die even groot zijn.

Ik heb al gezocht op internet, en daar kan je die wel vinden, maar bijna altijd lees je dat het niet stevig staat, niet stabiel is. Bovendien zou ik het graag eens in het echt zien vooraleer aan te kopen, eentje met redelijk goede reviews kost namelijk bijna 100 euro. Iemand een stevig (kratten)rek waar hij/zij tevreden over is, en waar gekocht?
Ikea Ivar is prijs/kwaliteit zeer degelijk (denk dat er bij mijn ouders staan die intussen 30jaar oud zijn), zeker als je ze kunt ankeren tegen de muur.
Verder is 2de hands mss ook een optie, daar vind je altijd wel loten oude magazijnrekken voor €50/€100 per module.

Enkele maanden geleden is ons spiegelkastje in de badkamer naar beneden gedonderd en zijn alle glasplaatjes gebroken.

Ik zoek al lang vruchteloos om nieuwe glasplaatsjes te kopen:

Zoiets als hierboven maar in formaat 56cm x 8cm
Het is vooral de geringe breedte die het mij moeilijk maakt.

Enkele maanden geleden is ons spiegelkastje in de badkamer naar beneden gedonderd en zijn alle glasplaatjes gebroken.

Misschien is plexiglas een mogelijkheid? https://kunststofplatenshop.nl/plexiglas-plaat/
Kan je laten snijden in zoveel vormen je wil.

Minimum 100mm, maar ik vermoed dat ze 80mm ook wel zullen kunnen als je dit per mail vraagt.

Ik gebruik deze:

Past in mijn bekerhouder in de wagen en in de vaatwasser. Zeer tevreden van.

Misschien is plexiglas een mogelijkheid? https://kunststofplatenshop.nl/plexiglas-plaat/
Kan je laten snijden in zoveel vormen je wil.

Minimum 100mm, maar ik vermoed dat ze 80mm ook wel zullen kunnen als je dit per mail vraagt.
Bedankt voor de input maar ze willen niet. :(

Terug
Bovenaan