Waar kan ik dit kopen?

Iemand deze al tegen gekomen?
Die van de pizza hut al gekocht in de pizza hut zelf. Niet echt een aanrader voor mij persoonlijk.
Die van subway heb ik gevonden in de colruyt en die vond ik wel vrij lekker. Niets speciaals maar gewoon goed.
KFC ben ik nog niet tegengekomen zowel in de colruyt als in de AH was het rek leeg.

Die van de pizza hut al gekocht in de pizza hut zelf. Niet echt een aanrader voor mij persoonlijk.
Die van subway heb ik gevonden in de colruyt en die vond ik wel vrij lekker. Niets speciaals maar gewoon goed.
KFC ben ik nog niet tegengekomen zowel in de colruyt als in de AH was het rek leeg.
Bij de Carrefour hebben ze die allemaal liggen. Die van KFC zijn niet slecht maar hebben wel een harde pepersmaak, waardoor je die kipsmaak amper proeft.

Bij de Carrefour hebben ze die allemaal liggen. Die van KFC zijn niet slecht maar hebben wel een harde pepersmaak, waardoor je die kipsmaak amper proeft.
Ondertussen alledrie kunnen proeven.
1.Subway
2.KFC
3.Pizza Hut
Algemene conclusie geen enkele van de 3 smaken moet een vaste smaak van mij worden. Subway en KFC zijn wel lekker maar niets speciaals.
Ze hebben er al lekkere op de markt gehad.

Ondertussen alledrie kunnen proeven.
1.Subway
2.KFC
3.Pizza Hut
Algemene conclusie geen enkele van de 3 smaken moet een vaste smaak van mij worden. Subway en KFC zijn wel lekker maar niets speciaals.
Ze hebben er al lekkere op de markt gehad.
Die Subways vind ik wel de betere van de 3.

Ik heb in mijn kelder nog een gat waar ik wateroverlast probeer op te vangen. Deze nacht hevig geregend en mijne kelder staat helemaal onder. Iemand een goede dompelpomp/afvoerpomp? Om een slang aan te sluiten en water op te pompen naar buiten. Ik ken er echt niks van.

Ik heb in mijn kelder nog een gat waar ik wateroverlast probeer op te vangen. Deze nacht hevig geregend en mijne kelder staat helemaal onder. Iemand een goede dompelpomp/afvoerpomp? Om een slang aan te sluiten en water op te pompen naar buiten. Ik ken er echt niks van.
Over hoeveel water gaat het? Uiteindelijk gaat elke dompelpomp zijn werk wel doen. Het gaat vooral over de snelheid en de hoeveelheid van het wegpompen per min.

Kijk voor een dweilpomp, niet een dompelpomp.
Een dweilpomp kan veel "vlakker" aanzuigen. Mijn dweilpomp zuigt tot 6mm water, mijn dompelpomp stopt op 6cm.

Iemand nog suggesties voor een fysieke winkel waar ik magnetische ringen kan kopen? Zo’n Fidget spinner variant maar dan dus met ringen die je rond je vingers doet. Bij dreamland en happyland momenteel niet in de winkel. Regio Mechelen.

Die winkels zijn blijkbaar permanent gesloten 🤔 Bij Fun is het blijkbaar ook uitverkocht.
Maxi Toys heeft enkel nog een winkel in Zaventem (in de omgeving van Ikea).

Na het faillissement hebben alle andere filialen in Vlaanderen permanent de deuren gesloten. In Brussel en Wallonië is de keten wel nog actief.

Interessant! Sluitingsdag vandaag maar ik probeer morgen eens 🤞
Naar euroshop Mechelen gebeld; ze hadden het ook niet meer in voorraad maar ze heeft wel m’n nummer genoteerd en gaat laten weten wanneer ze levering verwacht. Heel vriendelijk in elk geval 👌

Nog eens over die restaurant-specials chips. Weet iemand hoe lang dat zal te koop zijn? ASS zoontje eet weinig, dit is iets wat lukt maar ik zie soms al rupture de stock. Ik sla voorraadjes in maar als het nog zes maanden is bijv. moet ik nu nog niet zot doen.

Nog eens over die restaurant-specials chips. Weet iemand hoe lang dat zal te koop zijn? ASS zoontje eet weinig, dit is iets wat lukt maar ik zie soms al rupture de stock. Ik sla voorraadjes in maar als het nog zes maanden is bijv. moet ik nu nog niet zot doen.
Eens vragen aan de klantendienst van lays? Met de vermelding van ASS zal je waarschijnlijk wel een eerlijk antwoord krijgen 😉

Eens vragen aan de klantendienst van lays? Met de vermelding van ASS zal je waarschijnlijk wel een eerlijk antwoord krijgen 😉
We zijn nog maar net door het ‘ze maken geen rainbow mentos meer’ drama. Dat zijn dezelfde mentos als andere (misschien framboos ipv aardbei) maar je kan hem geen wol over zijn oogjes trekken. Kind is de Hercule Poirot van poging tot voedsel bedrog…

We zijn nog maar net door het ‘ze maken geen rainbow mentos meer’ drama. Dat zijn dezelfde mentos als andere (misschien framboos ipv aardbei) maar je kan hem geen wol over zijn oogjes trekken. Kind is de Hercule Poirot van poging tot voedsel bedrog…
Als dit de juiste zijn, kan je er nog aan geraken.

Terug
Bovenaan