515
Well-known member
515, ge zijt een prachtig mens!![]()

Vrolijke kinderen = vrolijke ouders.
(Bij AH in NL verkopen ze ze ook nog online (en waarschijnlijk in hun winkels) maar in de Belgische niet).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
515, ge zijt een prachtig mens!![]()

Was inderdaad de AH waar ik ze had gevonden. Het blijft altijd een gok waar hij zich zal aan hechten, dan zit je soms met een voorraadje en een kleine die staalhard gaat volhouden dat hij dat nooit, never, neeje graag gelust heeft. Dat is natuurlijk wel iets dat je met alle kinderen tegenkomt.
Vrolijke kinderen = vrolijke ouders.
(Bij AH in NL verkopen ze ze ook nog online (en waarschijnlijk in hun winkels) maar in de Belgische niet).
Zie bovenstaande, doe gerust! De kans is heel groot dat hij volgende maand Mentos gaat zien als absoluut niet ok. Eigenlijk heeft hij maar 1 constante, hij is al van toen hij kon rechtzitten Minion fan. Dat blijft. Al de rest is vluchtig.Voor die prijs wil ik er zelfs bestellen maar durf Squidje haar potentiële voorraad niet te stelen![]()
Ja lijkt me soms wel moeilijk! Het houdt je scherpWas inderdaad de AH waar ik ze had gevonden. Het blijft altijd een gok waar hij zich zal aan hechten, dan zit je soms met een voorraadje en een kleine die staalhard gaat volhouden dat hij dat nooit, never, neeje graag gelust heeft. Dat is natuurlijk wel iets dat je met alle kinderen tegenkomt.

Die zijn zelfs nog goedkoper zag ik!Naah, fuck it, ik bestel de gewone wel, kan blijkbaar ook!
1.5kg per pak of 40 rollen. Geen idee hoeveel rollen ze per week aan haar kleine geeft, maar 1 pak gaat ge toch wel kunnen kopen, denk ik.Voor die prijs wil ik er zelfs bestellen maar durf Squidje haar potentiële voorraad niet te stelen![]()
Deze caramel met een choco binnenkant zijn super. Een drama voor het gebit maar zeer lekker. Als je aardbei wil, de Engelse Starburst, da is aarbei!Ja lijkt me soms wel moeilijk! Het houdt je scherp
Die zijn zelfs nog goedkoper zag ik!
Die met enkel aarbei zijn wel de beste btw
Die gaat in een park met zes verpakkingen en een fles water, tiens. Tis vakantie voor iedereen, é!1.5kg per pak of 40 rollen. Geen idee hoeveel rollen ze per week aan haar kleine geeft, maar 1 pak gaat ge toch wel kunnen kopen, denk ik.
Waar vind je die? Ik had er nog niet van gehoord.Deze caramel met een choco binnenkant zijn super. Een drama voor het gebit maar zeer lekker. Als je aardbei wil, de Engelse Starburst, da is aarbei!

Dat zat in de sjakos van mijn gran, maar die sjakos is al jaren zaliger. Ik zie nu ook dat je inderdaad eerder richting Amerika moet kijken (stupid Brexit) maar mocht je ooit iets van die kanten bestellen en ze hebben ook Starburst, doe er een pakje bij, is most excellent!Waar vind je die? Ik had er nog niet van gehoord.
Op Google lijken ze op Fruittela's of die platte Sugus snoepjes die je vroeger veel vaker zag dan nu![]()
Eens kijken in de Hema?Ik zoek goedkope strakke boxershorts (liefst zwart) die duurzaam zijn. Iemand die me er kan aanraden?
Ik zoek goedkope strakke boxershorts (liefst zwart) die duurzaam zijn. Iemand die me er kan aanraden?