Waar kan ik dit kopen?

We zijn nog maar net door het ‘ze maken geen rainbow mentos meer’ drama. Dat zijn dezelfde mentos als andere (misschien framboos ipv aardbei) maar je kan hem geen wol over zijn oogjes trekken. Kind is de Hercule Poirot van poging tot voedsel bedrog…
Ik weet niet of uw zoontje nu nog fan is van die Mentos, maar ik durf zweren dat ik ze onlangs nog in een Zeeman heb zien liggen.

Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort iets van 500 euro kopen in Decathlon. Zijn er platformen waar je (goedkoper) aankoopbonnen voor Decathlon kan kopen?
kijk eens bij uw energieleverancier? Ik heb bijv. 5% bij decathlon doordat ik een contract heb bij Engie.

Ik ben op zoek naar cinnamon rolls. Maar echt goeie :unsure:. Iemand enig idee waar je daar in Vlaanderen voor terecht kan? In Rotterdam is er een Cinnabon vestiging maar 't is toch gauw een kleine 2 uur heen.

Ik ben op zoek naar cinnamon rolls. Maar echt goeie :unsure:. Iemand enig idee waar je daar in Vlaanderen voor terecht kan? In Rotterdam is er een Cinnabon vestiging maar 't is toch gauw een kleine 2 uur heen.
Het kaneelbroodje van de AH is dik ok, de cinnamon roll van de starbucks is ook goed. Die van Delhaize te vermijden (droog) en er is een kaneelbroodjeszaak in Antwerpen die noemt Swirl, da’s het dichts bij wat je zoekt (made in house) maar die heb ik nog nooit geproefd want ik zet nooit poot in Antwerpen.

Ik heb onlangs een schoenenrek gekocht en nu zoek ik een cd rek te maken dat hier op gebaseerd is. Maar ik vraag me nu af of men die buizen eigenlijk ergens los zou kunnen kopen
71dlBSR9-1S._AC_SL1500_.jpg

Ik heb onlangs een schoenenrek gekocht en nu zoek ik een cd rek te maken dat hier op gebaseerd is. Maar ik vraag me nu af of men die buizen eigenlijk ergens los zou kunnen kopen
71dlBSR9-1S._AC_SL1500_.jpg
Ergens bij een metaalbewerker, kan je ze ineens ook laten zagen. Wat voor buizen moeten dat zijn? Wij hebben hier wel altijd buizen liggen, Ik zie net dat je van Temse bent, Willebroek is niet zo ver af. :)

De dikste buizen zijn op de kastje 22,18
De verbindingsbuizen waar de plank op rust zijn 16
Die waar het doek overschuift ongeveer 13.
Deze maten vind ik echter niet direct in Inventor terug. :thinking: Wat zijn bij jullie de standaardmaten?
Ze zouden ook in het zwart moeten zijn.
En het zou dan ook gelast moeten worden of gaten geboord zoals in het voorbeeld. Ik vrees dat mijn idee me serieus geld gaat kosten :p

Ik ben nog aan twijfelen of ik er planken (ruw eiken) planken op zou leggen of niet. Of misschien roosters... Damnit. Te veel opties.

Vraag me ook wel af hoe hoog en breed ik kan gaan, maar in principe kan Inventor de doorbuiging wel berekenen.

Of misschien moet ik voor vierkante kokers gaan met daarop planken. lijkt men nog het simpelst. :p Anyway, ga het vanavond dus eens uittekenen. En dan weet ik ook de benodigde lengtes van buizen.

De dikste buizen zijn op de kastje 22,18
De verbindingsbuizen waar de plank op rust zijn 16
Die waar het doek overschuift ongeveer 13.
Deze maten vind ik echter niet direct in Inventor terug. :thinking: Wat zijn bij jullie de standaardmaten?
Ze zouden ook in het zwart moeten zijn.
En het zou dan ook gelast moeten worden of gaten geboord zoals in het voorbeeld. Ik vrees dat mijn idee me serieus geld gaat kosten :p

Ik ben nog aan twijfelen of ik er planken (ruw eiken) planken op zou leggen of niet. Of misschien roosters... Damnit. Te veel opties.

Vraag me ook wel af hoe hoog en breed ik kan gaan, maar in principe kan Inventor de doorbuiging wel berekenen.

Of misschien moet ik voor vierkante kokers gaan met daarop planken. lijkt men nog het simpelst. :p Anyway, ga het vanavond dus eens uittekenen. En dan weet ik ook de benodigde lengtes van buizen.
Ik moet zeggen, een deftig cd rek dat niet die eeuwegodse Billy of zo een draaiende kubus is, dat is moeilijk om vinden. Ik ga wel in het oog houden hoe je afgewerkt product er zal uitzien, misschien dat we dat hier ook zouden doen.

Waar zou ik een zo groot mogelijke hoeveelheid condooms (stuk of 100) voor zo weinig mogelijk geld kunnen kopen?

Ik heb nu Durex Thin Feel, maar die kosten 1€/stuk en da vind ik wa duur :unsure:

Het moet geen topkwaliteit zijn, maar liefst zo dun mogelijk.

Waar zou ik een zo groot mogelijke hoeveelheid condooms (stuk of 100) voor zo weinig mogelijk geld kunnen kopen?

Ik heb nu Durex Thin Feel, maar die kosten 1€/stuk en da vind ik wa duur :unsure:

Het moet geen topkwaliteit zijn, maar liefst zo dun mogelijk.

Terug
Bovenaan