Wil je net niet van een condoom dat het goede kwaliteit is?Het moet geen topkwaliteit zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je net niet van een condoom dat het goede kwaliteit is?Het moet geen topkwaliteit zijn
Waar zou ik een zo groot mogelijke hoeveelheid condooms (stuk of 100) voor zo weinig mogelijk geld kunnen kopen?
Ik heb nu Durex Thin Feel, maar die kosten 1€/stuk en da vind ik wa duur
Het moet geen topkwaliteit zijn, maar liefst zo dun mogelijk.
Ik heb een vasectomie gehad dus op da vlak maakt het niet uitWil je net niet van een condoom dat het goede kwaliteit is?
Ik vermoed dat je het over de "game & watch" collectie hebt van nintendo. Vermoedelijke als je daar op googled dat je wel alternatieven kan vinden.Vroeger had Nintendo (en goedkopere) zo van die handheld computerspelletjes, dat was 1 spelletje, heel basic van graphics. Bestaat zoiets nu nog en indien ja, waar koop je dat? Ik zou er een paar verschillende willen om zoon stressvrij te houden in de opvang en ik het niet zie zitten om een Switch mee te geven waar sommige kindjes impuls controle problemen hebben (school voor bijzondere zorgnoden, geen stoute kinderen)
of bv zoiets:Vroeger had Nintendo (en goedkopere) zo van die handheld computerspelletjes, dat was 1 spelletje, heel basic van graphics. Bestaat zoiets nu nog en indien ja, waar koop je dat? Ik zou er een paar verschillende willen om zoon stressvrij te houden in de opvang en ik het niet zie zitten om een Switch mee te geven waar sommige kindjes impuls controle problemen hebben (school voor bijzondere zorgnoden, geen stoute kinderen)
Here you go. Ik heb hier zelfs niet lang achter moeten zoeken.Bestaat dat nog, dat papier waar je iets op print om dan op een shirt te strijken? Ik zou graag mijn kinderen wat merch maken zonder honderd Euro aan 2 shirts kwijt te zijn.
Kon voor mijn leven niet op de mogelijke naam komen, merci! Piggy T-shirts coming up…Here you go. Ik heb hier zelfs niet lang achter moeten zoeken.
![]()
123inkt.be - Al 10 jaar op rij Beste Webwinkel van België
Goedkoopste toner en inktpatronen! ✔ Laagste prijs garantie! ✔ Alle originele merken ✔ Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis ✔ Betrouwbaar en snel, 123inkt.bewww.123inkt.be
Godver, dees had ik nie moeten googlen]2 frenumpiercings laten zetten heb, en er nog een paar ga laten bijzetten.
Ik ben op zoek naar een zo dun mogelijke magnetische plaat met een maximale dikte van 2mm.
Breedte: 100mm
Lengte: 100-200mm (maar liefst 100mm)
Ik heb de website van Hubo bekeken maar die platen zijn te groot. En ik heb geen gereedschap om dat te doe-het-zelven.
Het moet iets zoals dit zijn maar dan magnetisch:
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B074V88T1J/ref=sr_1_11?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=metallplatte+1 mm+100 mm+100 mm&qid=1634713926&sr=8-11
Weet iemand toevallig waar ik dit zo voordelig mogelijk kan kopen (<10 euro)?
het bloed gaat al uit mijn hoofd bij het lezen van da woord alleen alGodver, dees had ik nie moeten googlen
Tis uw lichaam, maar why??
Of zoiets misschien?Ik ben op zoek naar een zo dun mogelijke magnetische plaat met een maximale dikte van 2mm.
Breedte: 100mm
Lengte: 100-200mm (maar liefst 100mm)
Ik heb de website van Hubo bekeken maar die platen zijn te groot. En ik heb geen gereedschap om dat te doe-het-zelven.
Het moet iets zoals dit zijn maar dan magnetisch:
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B074V88T1J/ref=sr_1_11?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=metallplatte+1 mm+100 mm+100 mm&qid=1634713926&sr=8-11
Weet iemand toevallig waar ik dit zo voordelig mogelijk kan kopen (<10 euro)?
Als kind kocht ik in een plaatselijke snoepwinkel “onder de toog” van die rode bommetjes met een lont; het leek op mini dynamiet staafjes (in mijn herinnering een cm of 2 lang en volgens mij hingen ze met de lontjes allemaal verweven in elkaar in een lange lont/ketting).
Geen idee hoe dat heet (en waar je dit tegenwoordig kan kopen, bij voorkeur omgeving Mechelen). Iemand een idee?
Dit is het inderdaad!