Waar kan ik dit kopen?

products-20191205165101-01706127a.jpg

of koop u een bidon van 25L en plaats daar gewoon een kraan op?

of een vat met kraan
kunststof_vat_met_kraan_gemonteerd.jpg

Laatst bewerkt:
Iemand die weet waar ik een voerton kan kopen, vierkant, 25 liter ca, met onderaan een schroef? Het is voor ons poezeneten. Ik wil die korrels in een grote bak doen, en dan gewoon onderaan een schroef hebben waarmee ik de eetbakjes vul. Ik heb al enkele keren proberen zoeken maar ik vind dat werkelijk nergens.
Ik vind ook niet meteen iets online van die grootte, maar van die verpakkingsvrije winkels bieden vaak gedroogde voeding aan in zo'n grote containers met schroefsysteem. Anders kan je via zo'n winkel eens checken waar zij die vandaan halen?

Moet het overigens met een schroef zijn? Anders kan je ook een grote bak vullen en met een schepje de bakjes vullen, zoals in het kruidvat met de grabbelsnoep.

Wel zon cornflakes dispenser zou ideaal zijn, maar idd 10 keer groter.

Edit: ha nog meer tips hierboven. Bedankt!! Een doos met een schepje lijkt me minder ideaal omdat ik er langs onder korrels wil uit halen.

Die grote tonnen had ik al gevonden voor voer, maar een kraan lijkt me niet ideaal voor korrels, tenzij er een hopper in zou zitten bv. En draai dat dan eens terug toe hé.

Edit: ha nog meer tips hierboven. Bedankt!! Een doos met een schepje lijkt me minder ideaal omdat ik er langs onder korrels wil uit halen.

Die grote tonnen had ik al gevonden voor voer, maar een kraan lijkt me niet ideaal voor korrels, tenzij er een hopper in zou zitten bv. En draai dat dan eens terug toe hé.
Maar als je een schroef onderaan wil, dan valt al uw eten er toch ook uit?

Maar als je een schroef onderaan wil, dan valt al uw eten er toch ook uit?
Hij bedoelt zo'n systeem denk ik, maar dan met 25 liter inhoud:

Als de korrels niet te groot zijn, kan je met zo'n schroef beter onder controle houden hoeveel voeding er uit komt.

Hij bedoelt zo'n systeem denk ik, maar dan met 25 liter inhoud:

Als de korrels niet te groot zijn, kan je met zo'n schroef beter onder controle houden hoeveel voeding er uit komt.
Ok. Nu ben ik terug mee. 👍🏻
Ik had met “schroef” een schroefdop begrepen.

En zoiets?

Gaat maar tot 12 kg, maar iets groter met een gelijkaardig mechanisme heb ik nog niet gevonden. Geen idee hoe kwalitatief dat is...

Ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit IPcam.

- Voor binnenhuis.
- ABSOLUUT GEEN CLOUD-ONLY toestellen.
- dit betekend dus ook GEEN toestellen waar je eerst een online account voor moet maken.
- Geen achterlijke subscription modellen. Het werkt, of het werkt niet.
- Bediening via app mag, maar er MOET een webportal zijn.
- Bij voorkeur (en dit is moeilijker) eerste setup NIET via app.
- PTZ (pan, tilt, zoom) mag, hoeft niet.
- Alternatief, er mag een gat zijn voor een tripod screw (kan niet op de naam komen)
- Geen rebranded/rebadged chinesium bucht.
- 1080p is een minimum.

Laatst bewerkt:
3M 8671HS tape? Een transparante dikke plakband (zogenaamde "helicoptertape") gebruikt als beschermfolie. Online wel te vinden aan belachelijk hoge verzendkosten, dus graag een fysieke winkel (in het Leuvense, maar mag eigenlijk doorheen het ganse land zijn).

Ik ben opzoek naar een soort van reclamezuil met ingewerkte brievenbus, mag maatwerk zijn.
Niet te opvallend zoals een KBC of dergelijke dat meestal heeft staan, maar subtieler en vooral strakker/modern.
Maar dus wel ergens met duidelijk vermelding van bedrijfsnaam op mogelijk.
Bij wie of wat zou ik daarvoor best terecht kunnen? Google is nogal moeilijk om zoiets specifiek te gaan vinden.
Regio maakt mij niet uit zolang die maar leveren/plaatsen in Aalst.

Vroeger had je zo'n Philips moodlight. Simpel met stroom en afstandsbediening.
Zie nu dat alles binnen het Hue ecosysteem zit waarmee je een bridge nodig hebt.

Kan je nog ergens dergelijke moodlight kopen? Gewoon simpel zonder te veel poespas. Is voor wat sfeer in bepaalde ruimtes te brengen.

Je kan aan stomme prijzen dit wel nog vinden, maar zou liever iets nieuw hebben.

Waar kan je lekkere hamburgerbroodjes kopen? Degene die ik in de supermarkt al gekocht heb smaken meestal wat zurig en niet echt lekker.

Waar kan je lekkere hamburgerbroodjes kopen? Degene die ik in de supermarkt al gekocht heb smaken meestal wat zurig en niet echt lekker.
Je kan ze eens zelf proberen maken. Zie

Ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit IPcam.

- Voor binnenhuis.
- ABSOLUUT GEEN CLOUD-ONLY toestellen.
- dit betekend dus ook GEEN toestellen waar je eerst een online account voor moet maken.
- Geen achterlijke subscription modellen. Het werkt, of het werkt niet.
- Bediening via app mag, maar er MOET een webportal zijn.
- Bij voorkeur (en dit is moeilijker) eerste setup NIET via app.
- PTZ (pan, tilt, zoom) mag, hoeft niet.
- Alternatief, er mag een gat zijn voor een tripod screw (kan niet op de naam komen)
- Geen rebranded/rebadged chinesium bucht.
- 1080p is een minimum.
Deze zijn zeer aan te raden
Geen abonnement nodig en zeer goede beeldkwaliteit

Iemand deze al tegen gekomen?

Iemand deze al tegen gekomen?
De Pizza Hut al zien liggen in de Carrefour, de rest nog niet.

Maar zo chips is toch altijd maar meh, denk aan die Bicky flavour chips proeven gewoon naar zoete pickles chips bijna.
Mijn broer had die van Pizza Hut in de week, proeft gwn naar tomaten poeder en een heel lichte kaas smaak maar ge kunt er net zo goed Mama Mia’s voor kopen ( die chips wat op dunne staafjes lijkt ) die proeven bijna gelijk.
Een smaak gelijk KFC of Subway ( waar ze 10 soorten broodjes en 8 soorten saus hebben ) ga je nooit kunnen proppen in wat flavour dusting voor chips.

Een USB hub met usb-A 3.X plug, en met usb-A (opnieuw 3.X)- EN usb-C poorten. Indien dit niet te vinden is, enkel usb-C poorten zijn goed. Een 3-4 poorten is meer dan genoeg.

Quasi alle hubs die ik nu vind zijn ofwel USB-C plugs en usb-a poorten, ofwel usb-a plugs en usb-a poorten. Op Bol en Amazon niet te vinden...

Een USB hub met usb-A 3.X plug, en met usb-A (opnieuw 3.X)- EN usb-C poorten. Indien dit niet te vinden is, enkel usb-C poorten zijn goed. Een 3-4 poorten is meer dan genoeg.

Quasi alle hubs die ik nu vind zijn ofwel USB-C plugs en usb-a poorten, ofwel usb-a plugs en usb-a poorten. Op Bol en Amazon niet te vinden...
  • Input: USB 3.1 Type-A Male × 1
  • Output: USB 3.1 Type-A Female x 2
  • Output: USB 3.1 Type-C Female x 2
Sitecom USB-A HUB 4 PORT 2X USB-A

• Input: USB 3.1 Type-A Male × 1
  • Output: USB 3.1 Type-A Female x 2
  • Output: USB 3.1 Type-C Female x 2
Sitecom USB-A HUB 4 PORT 2X USB-A

dank u! exact wat ik nodig heb.
Ik heb hem ook al gevonden op amazon. en het is sitecom, dus da ziet wel goed.
budget spul, maar het doet wel wat ze beloven.

had laatst usb-c to usb-a 3.0 adapters gekocht en het waren 2.0 -_-
natuurlijk, winkel en items zijn al opgedoekt. dus kan ni meer klagen.

Terug
Bovenaan