Squidward
Well-known member
Waarom, tho?Dit is het inderdaad!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom, tho?Dit is het inderdaad!
Om af te steken voor je deur morgennacht.Waarom, tho?
Hij heeft zijn date beloofd dat ze gaan knallen morgen avondWaarom, tho?
Op Vavato zie je dat regelmatig.Zo'n roldeurkasten zoals dit;
![]()
Van bedrijven, evt failissementen of zo. Heb er een hele resem nodig van specifieke afmetingen maar 2dehands geeft niet direct de gewenste afmetingen.
Koop u een sterre tropisch hardhout om op te stoken. Kost wat meer maar met een goeie blok azobe bv stook je heel de avond. Toen ze nog een houtvuur hadden gooide mijn pa 's avond voor het slapen een grote blok in het vuur, en de volgende dag had het nog altijd warm. Efkes de zuurstoftoevoer open zetten indien gewenst en het is weer vertrokken.Er bestaan van die langbrandende blokken voor in een haard maar toen ik nog thuis woonde, was er iets dat leek alsof het een papier maché / kartonachtige huls er rond had. Dat hield het midden tussen gewoon hout en die echt lang brandende blokken. Was goed voor een uur of drie, vier, prima voor een avond en alles uit tegen bedtijd. Bestaat dat nog? Ik vind alleen hout of van de gecondenseerde voor zes tot tien uur.
Ik kon zo direct dit vinden. Wel slechte laadtijden daar:Iemand enig idee waar je tapijten kan kopen voor onder bureaustoelen (en dus ook wat deftig rolt)? Ik heb nu een doorzichtige plastic mat voor bureaustoelen maar da's toch niet zo gezellig uiteindelijk.
Verzekerst interessant maar de stof lijkt precies op die van een muismat. Allen zijn dezelfde, enkel het "motief" lijk je te kunnen kiezen. Ik bedoelde eigenlijk iets gelijk een echt geweven tapijtIk kon zo direct dit vinden. Wel slechte laadtijden daar:

Ze verschepen naar het buitenland:Waar in België (of met betaalbare verzending) zou ik een "chimney sheep" kunnen kopen?
Zoiets: https://www.chimneysheep.co.uk/
Mocht deze maat toevallig diegene zijn die je zoekt;Waar in België (of met betaalbare verzending) zou ik een "chimney sheep" kunnen kopen?
Zoiets: https://www.chimneysheep.co.uk/
Awel ja, het is dat dat ik wil vermijden. Dat kost £18-40, daar dan £15 verzendkosten voor betalen + het risico om nog meer kwijt te zijn als de douane het tegenhoudt..Ze verschepen naar het buitenland:
Yes, we do. For European orders we charge £15.00 for shipping and for the rest of the world we charge £20.00 for shipping.
If you order products from our website for delivery outside the UK, they may be subject to import duties and taxes which are levied when the delivery reaches the specified destination. Please note that you will remain responsible for payment of any such import duties and taxes. We recommend you contact your local customs office for further information before placing your order.
En ze houden bijna alles tegen tegenwoordig, heb ik de indruk.Awel ja, het is dat dat ik wil vermijden. Dat kost £18-40, daar dan £15 verzendkosten voor betalen + het risico om nog meer kwijt te zijn als de douane het tegenhoudt..

De maat weet ik nog niet, maar dit komt denk ik wel in de buurt, thx!Mocht deze maat toevallig diegene zijn die je zoekt;