Waar kan ik dit kopen?

Ik ben op zoek naar een muts van Duvel.

Mijn pa heeft er lang ene gehad maar die is spoorloos verdwenen. Voor zijn nieuwjaar wil ik hem verrassen met een nieuwe.

Op de officiële webshop van Duvel vind ik enkel een gele en een blauwe van Duvel 6,66. Maar ik wil een "gewone" zoals deze:
03881fd7-6a53-4d9a-84f0-9782f337f6c9.jpeg

Iemand een idee waar ik zo ene zou kunnen vinden?

Ik heb al gekeken op 2dehands, kheb er daar enkele gevonden. Maar ik vertrouw die site niet echt en ik wil evt graag andere opties hebben.

Deze ?

Op de officiële webshop van Duvel vind ik enkel een gele en een blauwe van Duvel 6,66. Maar ik wil een "gewone" zoals deze:
De link is die van 6,66 toch?
Iemand een idee waar ik zo ene zou kunnen vinden?

Ik heb al gekeken op 2dehands, kheb er daar enkele gevonden. Maar ik vertrouw die site niet echt en ik wil evt graag andere opties hebben.
Hoeveel kosten ze op 2dehands? Ik weet dat er wel veel "handel"/verzamelen is in die Duvel-spullen.

Deze ?

Dat is ook zo een 6,66.

De link is die van 6,66 toch?

Hoeveel kosten ze op 2dehands? Ik weet dat er wel veel "handel"/verzamelen is in die Duvel-spullen.

Kheb vannacht een bod gedaan op 3 vanop 2dehands. Ik word wakker, en ze zijn alledrie aanvaard 🤣

2 voor 6€ en 1 voor 10€.
Nadeel is dat de interessantste enkel ophalen is en dat in Hasselt is. Nogal ver vanuit het Waasland.

Kheb vannacht een bod gedaan op 3 vanop 2dehands. Ik word wakker, en ze zijn alledrie aanvaard 🤣

2 voor 6€ en 1 voor 10€.
Nadeel is dat de interessantste enkel ophalen is en dat in Hasselt is. Nogal ver vanuit het Waasland.
22 euro en een gelukkige vader (en wat verzendkosten, zal wel in een enveloppe kunnen i.p.v. pakketje, gok ik). 😍

Mocht het ni orde komen, geef dan maar een seintje. Dan hoor ik eens bij m'n schoonbroer. Die verzamelt Duvel spullen. Kans die het ofwel (dubbel) heeft, ofwel weet waar te vinden.

Er bestaan op Facebook groepen waar alleen tweedehands Duvel gerelateerde producten worden verhandeld.

Heeft iemand aanraders voor zo een smart stopcontact zodat ik het verbruik van onze toestellen kan opvolgen? Ik zie door de buitenlandse stekkers de bomen niet meer in het bos.

Waar koop je een mooie leren jas voor het tussenseizoen? 🤔 Niet zo'n gewatteerde witte...

Helaas niet meteen een goede referentie, tenzij iemand zich hier Vincent Voeten in de finale van Humo's Comedy Cup 2021 nog herinnert 🫣.

Waar koop je een mooie leren jas voor het tussenseizoen? 🤔 Niet zo'n gewatteerde witte...

Helaas niet meteen een goede referentie, tenzij iemand zich hier Vincent Voeten in de finale van Humo's Comedy Cup 2021 nog herinnert 🫣.
Zo'n type jas dus?

763

Misschien bij Jack&Jones?

Vriend heeft een mooie van esprit, geen idee of ze die nog hebben nu, maar zeker de moeite eens te kijken

Wat mag dat kosten? :unsure:

Ben zelf naar Schott NYC aan het kijken.

Belstaff heeft altijd een mooie selectie met gevarieerde stijlen, dat zijn er die je koopt voor het leven.

Terug
Bovenaan