Waardebon 10€ op Amazon ES

Einddatum + uur van de verkoop
30/09/2024 23:59

videast

Active member
Supporter
iTrader: 100% (38/38)
Algemene informatie/specificaties
Bon Amazon.es
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Gratis, voor wie het kan gebruiken... een bon van 10 euro op Amazon Spanje (gekregen op een Conferentie aldaar). Geprobeerd om het bonnummer in te geven op Amazon België, maar daar zegt hij dat het enkel in Spanje geldig is. De bon is ondertussen iets meer dan een jaar oud, ik hoop dus dat die nog geldig is. Anyway, voor "gratis" kun je niet sukkelen hé... Bonnummer wordt via PB doorgestuurd aan de geinteresseerde die mij op de meest ludieke manier kan overtuigen om het aan hem/haar/X te geven.

Stel je voor: een mysterieuze schat, verborgen in de diepste krochten van Amazon Spanje. Deze schat is geen goud, geen juwelen, maar een magische bon van 10 euro! De sleutel tot deze schat wordt doorgegeven aan de dapperste, de meest creatieve en uiteraard de meest humoristische ontdekkingsreiziger.

Daarom wil ik deze bon niet voor mezelf, maar voor mijn denkbeeldige kat, Señor Whiskers. Hij heeft al jaren gedroomd van een luxueus Spaans kattenkussen, en hij heeft net genoeg Spaans geleerd om "¡Meow!" te zeggen. Met jouw bon zou hij eindelijk zijn droom waar kunnen maken en misschien zelfs een katten-Siesta-app downloaden.

Stuur die bon via PB en Señor Whiskers zal je eeuwig dankbaar zijn (en ik beloof een bedankkaartje in kattentaal te sturen). ¡Vamos a la aventura!

Stel je voor: een mysterieuze schat, verborgen in de diepste krochten van Amazon Spanje. Deze schat is geen goud, geen juwelen, maar een magische bon van 10 euro! De sleutel tot deze schat wordt doorgegeven aan de dapperste, de meest creatieve en uiteraard de meest humoristische ontdekkingsreiziger.

Daarom wil ik deze bon niet voor mezelf, maar voor mijn denkbeeldige kat, Señor Whiskers. Hij heeft al jaren gedroomd van een luxueus Spaans kattenkussen, en hij heeft net genoeg Spaans geleerd om "¡Meow!" te zeggen. Met jouw bon zou hij eindelijk zijn droom waar kunnen maken en misschien zelfs een katten-Siesta-app downloaden.

Stuur die bon via PB en Señor Whiskers zal je eeuwig dankbaar zijn (en ik beloof een bedankkaartje in kattentaal te sturen). ¡Vamos a la aventura!
Voila, de eerste reactie die een glimlach op mijn gezicht tovert.... bon toegekend (je krijgt sebiet een PM).

Terug
Bovenaan