Waardeloze Pokémon kaarten.

Bunkerbudy

Well-known member
Platinum Trophy
iTrader: 100% (43/43)
Gevraagde goederen
Oude/nieuw Pokémon kaarten met amper waarde ( mogen zelf beschadigd zijn, als het niet overdreven is natuurlijk xD ).
Zoals de titel zegt, op zoek naar wat waardeloze Pokémon kaarten.

Heb zelf destijds mijn oude kaarten weg gedaan met nog wat andere zaken voor iemand zijn kind om mee te spelen en kennis te maken.
Zelf nooit bij stil gestaan dat ik ooit zelf een kind ging hebben die hier interesse in ging beginnen krijgen mogelijks.

En hier zitten we nu dus, 5 jarige jongen die een paar kaarten heeft gevonden van mij bij zijn meme en vraagt of ik er nog heb.

Dus ik ben op zoek naar net hetzelfde dat ik ooit heb weggedaan, een handje vol kaarten van Pokémon.
Maakt niet uit welke set, oud of nieuw, de staat van de kaarten maakt me ook niet uit, die dat hij nu heeft zijn ook zwaar beschadigd.

Het is tenslotte voor een kind van 5, dus moest iemand iets hebben dat wat waardeloos en oud/beschadigd is zelf, let me know.

Ik wil hier nu ook geen massas geld aan geven momenteel, daarom dat ik echt iets zoek dat basicly in de vuilbak zou belanden anders.

Alvast bedankt.

Was toch op zoe naar waardeloze kaarten
Ja, voor mijn zoontje mee te spelen en Pokémon te leren kennen, wat gaat hij over Pokémon leren als ik hem enkel energie kaarten geef xD.

Ik bedoel dus gewoon oude, versleten kaarten met effectief vooral Pokémons op eh, daar mogen energie kaarten bij zitten, maar niet alleen dat eh, daar is hij toch niks mee.

Goh, als de douane die zouden openmaken dan nemen ze die idd in beslag. Maar aliexpress is een te goeie klant voor de EU en betaalt netjes de btw. Dus die komen met veel weg.

Was vergeten dat ik dit ticket had.
Mag afgesloten worden, heb via een kameraad al heel wat kaarten ( echte ) heb er op de retro beurs ook nog eens 80 bijgekocht voor 5 euro.

Terug
Bovenaan