Warhammer 40,000: Space Marine 2

Big Boss

Well-known member
sm2.png

release: 9 september 2024
genre: third person action shooter
dev: Saber Interactive

Space Marine 2.

The galaxy is in peril. Entire worlds are falling. The Imperium needs you.

Embody the superhuman skill and brutality of a Space Marine, the greatest of the Emperor’s warriors. Unleash deadly abilities and an arsenal of devastating weaponry to obliterate the relentless Tyranid hordes. Hold at bay the horrors of the galaxy in epic battles on far-flung planets. Uncover dark secrets and drive back the everlasting night to prove your ultimate loyalty to humanity.

Heed the call of battle. For there is only war.

Ik zal misschien de enige zijn maar hier krijg ik zo een gears of war gevoel
Heb deze nog nooit gespeeld maar deze triggert me wel
Vooral coop met 3

De eerste was dik in orde alleszins.
Voelde goed aan om als een supersoldaat rond te gaan en alles te doden.

Deze komt hier dus wel binnen tenzij de reviews slecht zijn natuurlijk

Deze game hou ik zeker in het oog. De eerste was inderdaad heel goed vond ik. PS3 nog destijds dacht ik?

Net intro en eerste missie gespeeld. Die sfeer met tyranids love it.

Ook al pvp gespeeld is ook wel heel goed de gameplay is wel een stuk trager dan een cod maar i like it. :)

Ik zit erdoor, 7 uurkes.
Ik wist het ondertussen al door de reviews maar toch, veel te kort imo.

Heel mooi game en je word in het geweld en sound gezogen.
Ik was wat bang van de combat toen ik de negatieve commentaren daarover las,
maar tis eigenlijk heel simpel als je de mechanics gebruikt die ze ook uitleggen in de tutorial.
Ik ben maar 1 dood geweest en 2x hebben de bots mij moeten reviven op de hele playthrough.

Mijn grootste ontgoocheling was om te merken dat heel dat class/perk en weapon upgrade systeem ENKEL in die operatives is.
Die operatives zijn de missies die je na de story doet met andere spelers of bots.
In heel de story is er geen enkele mechanic om wapens up te graden of andere skills te gebruiken.
Gewoon het verhaaltje met af en toe een wapen unlock, waarvan je de meeste wellicht toch niet zal gebruiken in die korte campaign.

Ik zit erdoor, 7 uurkes.

maar tis eigenlijk heel simpel als je de mechanics gebruikt die ze ook uitleggen in de tutorial.
Ik ben maar 1 dood geweest en 2x hebben de bots mij moeten reviven op de hele playthrough.

Mijn grootste ontgoocheling was om te merken dat heel dat class/perk en weapon upgrade systeem ENKEL in die operatives is.
Die operatives zijn de missies die je na de story doet met andere spelers of bots.
In heel de story is er geen enkele mechanic om wapens up te graden of andere skills te gebruiken.
Gewoon het verhaaltje met af en toe een wapen unlock, waarvan je de meeste wellicht toch niet zal gebruiken in die korte campaign.
Game is toch vooral voor mo bedoeld en gewoon een basis voor de operations mode, had beter zoals vermintide geweest dat je ook hear en weapons kon upgraden als je met de bots speelde.

Maar de mp is wel leuk nu nog wat content erbij deze is wel redelijk schaars.

Ik zit erdoor, 7 uurkes.

Verkoop je hem niet moest het ps5 zijn ?

Terug
Bovenaan