Warhammer 40,000: Space Marine 2

Mijn cpu wordt niet blij van deze game.

Is blijkbaar een gekend issue.

Cpu gaat in max boost eens je de game start en dat maakt voor zotte temperaturen. Zelfs op het startmenu.

Is inderdaad cpu intensief, heb al veel mensen zien klagen die goeie graka hebben.

Op de steam forums had er ook ergens een developer feedback bezorgd waarin hij zei dat het vooral bij een bepaalde serie CPU's is die een overclock functie hebben en een update nodig hebben. Maar ik weet niet meer in welke thread dat stond, tussen de honderden troll posts op steam.

Mocht ik het terugvinden zal ik het hier nog eens linken.

Redelijk saaie campaign qua gameplay eigenlijk. Gelukkig maakt de sfeer, power fantasy en het feit dat je echt een tank bent als space marine veel goed. Laatste boss fight was alvast oersaai.
geen idee welke slimmerik het geniale idee had dat 15 minuten schieten op een baas en constant dezelfde aanvallen blocken gelijk staat aan leuke gameplay

Dit weekend eens operations en pvp proberen.

Te druk bezig voorlopig maar wil deze zeker wel meer spelen. Hoewel ik weinig online/co-op speel dus geen idee of ik mij daar ook lang mee ga bezig houden.

Lang geleden da ik nog eens ne keer een PVP game gespeeld heb, maar zo zie ik het toch graag 😅

459030421_1927019681107772_264332177490020339_n.jpg

Gespeeld ja, maar campaign zat er door op kleine 7 uurkes, en het huidige multiplay gedeelte is bij mij iets dat me niet kan blijven boeien.

Ik geraak op normal mode ook zonder alle nieuwe skills en wapen upgrades door die multiplay levels. Dus ik voel ook niet de nood om dat allemaal los te spelen enkel om op een hogere moeillijkheidsgraad te spelen waar uiteindelijk je toch dezelfde 6 scenarios speelt.

En pvp is sowieso mijn ding niet.

Dus voorlopig heb ik het al gezien met de 6 huidige multiplay scenarios na mijn char tot 10 te levellen.

Gespeeld ja, maar campaign zat er door op kleine 7 uurkes, en het huidige multiplay gedeelte is bij mij iets dat me niet kan blijven boeien.

Ik geraak op normal mode ook zonder alle nieuwe skills en wapen upgrades door die multiplay levels. Dus ik voel ook niet de nood om dat allemaal los te spelen enkel om op een hogere moeillijkheidsgraad te spelen waar uiteindelijk je toch dezelfde 6 scenarios speelt.

En pvp is sowieso mijn ding niet.

Dus voorlopig heb ik het al gezien met de 6 huidige multiplay scenarios na mijn char tot 10 te levellen.
In the end is dat toch hetzelfde als bv een Diablo of PoE... ? Ik geraak daar ook door op lvl 50 op Normal, maar je doet toch ook verder puur om wat upgrades te vinden en diff te pushen? Kan dat het me in deze game ook sneller tegensteekt ze, maar uiteindelijk zie ik weinig verschil tussen beide grinds.

In the end is dat toch hetzelfde als bv een Diablo of PoE... ? Ik geraak daar ook door op lvl 50 op Normal, maar je doet toch ook verder puur om wat upgrades te vinden en diff te pushen? Kan dat het me in deze game ook sneller tegensteekt ze, maar uiteindelijk zie ik weinig verschil tussen beide grinds.
Neen, In poe en diablo MOET ik constant gear vinden om verder te KUNNEN geraken.
Sommige bosses kan ik anders gewoon niet aan, ook op normal mode.

In dit spel kan ik perfect alle mobs en bosses killen van iedere scenario in de normal mode vanaf de eerste keer spelen met een level 1 online char.
Dus zonder extra skill of wapen unlocks.

En de content vergelijken van Diablo of Poe met de 6 scenarios die er maar zijn in dit spel?

Neen voor mij is dat totaal niet 'hetzelfde'. :)

Neen, In poe en diablo MOET ik constant gear vinden om verder te KUNNEN geraken.
Sommige bosses kan ik anders gewoon niet aan, ook op normal mode.

In dit spel kan ik perfect alle mobs en bosses killen van iedere scenario in de normal mode vanaf de eerste keer spelen met een level 1 online char.
Dus zonder extra skill of wapen unlocks.

En de content vergelijken van Diablo of Poe met de 6 scenarios die er maar zijn in dit spel?

Neen voor mij is dat totaal niet 'hetzelfde'. :)
Dat snap ik toch niet goed ze.

Op normal speel je Diablo toch ook uit met twee vingers in de neus, ik speel dat zelf nooit op normal, maar meteen op het 2de of soms 3de als de drops wat ok zitten.

Eens je wat torments omhoog gaat heb je dan idd echt beter gear en stats/perks nodig om er door te geraken, net zoals je hier op normal er door geraakt en je voor de hogere diffs wel wat beter geleveld gear nodig gaat hebben. Wat je nu zegt is hetzelfde als zeggen ik heb de story van Diablo uitgespeeld op normal en ben gestopt want ik ging er van de eerste keer door, dus de rest zal ook wel zo simpel zijn.

Het vergelijken van de hoeveelheid content lijkt me er weinig mee te maken te hebben, eerder het type content en hoe het werkt toch. Dat de 6 zelfde missies iets sneller tegen steken kan ik wel in komen. Maar zeggen dat er niks aan is om naar veteran en Ruthless te gaan is gewoon een uitleg van, ja kheb het niet gedaan maar ik denk dat ik weet dat het toch niks moeilijks is.

Alle, maakt mij niet uit ofc, maar uw conclusie is wel maar gewoon met de natte vinger :p

Je kan beide gewoon niet vergelijken dus ga daar niet op verder.
Het gaat de discussie alleen maar ontsporen.

Ofwel boeit het spel u ofwel niet.

Ik ben nog bezig met de singleplayer.
Als deze uit is eens starten met de coop en pvp.
Als het jou niets uitmaakt om de verschillende missies op een steeds moeilijkere difficulty uit te spelen ga je er niets aan hebben.
Mensen die dat wel leuk vinden gaan dit spel wel langer spelen.
Er staan ook nog leuke dingen op de roadmap.
Benieuwd hoe het verder evolueert.

Ik ben allesinds fan door het universum en de gameplay

Terug
Bovenaan